کد خبر : 1959295 | 30 مرداد 1402 ساعت 13:21 | 58.9K بازدید | 24 دیدگاه

عربستان کنسل شد: غول‌های اروپا به دنبال ستاره PSG

منچستریونایتد و بایرن مونیخ قصد دارند پیشنهاداتی را برای جذب مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، ارائه کنند.

عربستان کنسل شد: غول‌های اروپا به دنبال ستاره PSG

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه از زمان حضورش روی نیمکت پاری سن ژرمن به مدیران این باشگاه اعلام کرده بود که دیگر نیازی به وراتی در ترکیبش ندارد و او در فهرست مازاد قرار گرفته است. 

این هافبک ایتالیایی که از سال 2012 در پی اس جی حضور داشت و نقشی کلیدی در چند سال اخیر در خط میانی این تیم ایفا کرده، حالا با شرایطی خاص روبرو شده بود و انتظار می‌‎رفت به زودی او هم راهی فوتبال عربستان شود. 

اما حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده که دو باشگاه منچستریونایتد و بایرن مونیخ قصد دارد پیشنهاداتی را برای جذب این بازیکن به باشگاه پاری سن ژرمن ارائه کنند و امیدوار هستند که بتوانند به زودی او را به خدمت بگیرند. 

1905763

قرارداد وراتی با پی اس جی در دسامبر سال 2022 تمدید شد و او حالا تا سال 2026 با این باشگاه قرارداد دارد اما انریکه جایی در برنامه‌هایش برای او قائل نیست و همین باعث شده که شانس این دو باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب او و توافق با مدیران پی اس جی بسیار زیاد باشد. 

پیش از این باشگاه الهلال پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن او ارائه کرده بود اما توافقی به دست نیامد و حالا احتمالا این ستاره ایتالیایی به حضورش در فوتبال اروپا ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها