کد خبر : 1959388 | 30 مرداد 1402 ساعت 20:01 | 21.2K بازدید | 13 دیدگاه

رسمی: ماموریت آنری برای کسب یک طلای باارزش

با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال فرانسه تیری آنری به عنوان سرمربی تیم ملی امید این کشور انتخاب شد.

رسمی: ماموریت آنری برای کسب یک طلای باارزش

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته رسانه‌های فرانسوی نامزدهای پست سرمربی تیم ملی امید این کشور را معرفی کرده بودند که تیری آنری از جمله آنها بود.

دقایقی پیش فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که تیری آنری به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 23سال این کشور انتخاب شده و هدایت خروس‌ها را در المپیک 2024 پاریس بر عهده خواهد داشت. حالا وظیفه تلاش برای کسب مدال طلای المپیک بر دوش این اسطوره فرانسوی گذاشته شده است.

آنری در تیم ملی فرانسه به عنوان مهاجم 123 بازی ملی انجام داده و 51 گل ملی در کارنامه دارد. کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال این کشور امروز در جلسه خود به اتفاق آرا او را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کرد. دو فینالیست که در جلسه امروز بر سر آنها رای‌گیری شد تیری آنری و صبری لموکی بودند.

1913308

تیری آنری که پیش از این هدایت موناکو و مونترئال را بر عهده داشته ظرف 10 روز آینده اولین فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام خواهد کرد.

در شروع تابستان که به نظر می‌رسید پاری سن ژرمن قصد دارد یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی استخدام کند گفته می‌شد از آنری خواسته شده دستیار او باشد ولی تیری این پیشنهاد را رد کرد. در آستانه جام جهانی زنان مربی‌گری تیم ملی فرانسه به آنری پیشنهاد شد که او این را هم نپذیرفت و هروه رنار با تیم زنان فرانسه راهی جام جهانی استرالیا و نیوزیلند شد.

دیدگاه‌ها