کد خبر : 1959399 | 30 مرداد 1402 ساعت 20:57 | 40.5K بازدید | 30 دیدگاه

قطعی: وینگر دریبل‌زن بلژیکی شاگرد جدید گواردیولا

منچسترسیتی با باشگاه رن بر سر انتقال جرمی دوکو، وینگر بلژیکی به توافق شفاهی رسید و او با قراردادی 60 میلیون یورویی راهی سیتی خواهد شد.

قطعی: وینگر دریبل‌زن بلژیکی شاگرد جدید گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی از زمانی که ریاض محرز را به الاهلی عربستان فروخت به دنبال جذب یک مهره تهاجمی بود و در روزهای گذشته از جرمی دوکو به عنوان گزینه مد نظر پپ گواردیولا صحبت می‌شد.

دوکوی 21 ساله بازیکن ملی‌پوش بلژیکی است که امسال تابستان صحبت‌هایی درباره تلاش‌های چند باشگاه لیگ برتری برای جذب او از باشگاه فرانسوی رن مطرح بود. دوکو که فصل گذشته در لیگ یک برای رن 6 گل به ثمر رسانده بود در دو بازی اول فصل جدید موفق به زدن یک گل شده است.

دوکو در صورت قطعی شدن انتقالش به سومین خرید بزرگ امسال منچسترسیتی تبدیل می‌شود. سیتیزن‌ها پیش از این یوشکو گواردیول و ماتئو کواچیچ را به خدمت گرفته بودند.

1913332

بر اساس گزارش‌هایی که امروز منتشر شد مذاکرات منچسترسیتی و رن در نهایت با توافق شفاهی به پایان رسیده و باشگاه فرانسوی با پیشنهاد 60 میلیون یورویی سیتی موافقت کرده است. قرار است تست‌های پزشکی این وینگر بلژیکی در روزهای آینده این هفته انجام شود. سیتی پیش از این با دوکو به توافق شخصی دست پیدا کرده است.

یک نکته جالب درباره دوکو این است که او دریبل‌زنی قهار بوده و فصل گذشته از نظر آماری سومین دریبل‌زن برتر دنیای فوتبال بود. این وینگر رن با 96 دریبل موفق در رتبه سوم فهرست بهترین دریبل‌زن‌های دنیا قرار گرفت. صدر فهرست در اختیار وینیسیوس جونیور و رتبه دوم در اختیار لیونل مسی قرار داشت.

1913334

دیدگاه‌ها