کد خبر : 1959475 | 31 مرداد 1402 ساعت 06:00 | 23.7K بازدید | 43 دیدگاه

پیانیچ و آلوز: کارگردان‌های نبرد یادگار

بازی تراکتور-الشارجه در پلی آف لیگ قهرمانان نبرد دو بازیگردان متفاوت و خلاق نیز هست.

پیانیچ و آلوز: کارگردان‌های نبرد یادگار

به گزارش "ورزش سه" میرالم پیانیچ بازیکن سابق تیم بارسلونا و یوونتوس ستاره‌ای از بوسنی است که برای سومین بار در سال‌های اخیر مقابل یک حریف ایرانی قرار می‌گیرد. پیانیچ در تیم ملی بوسنی در دوران اسکوچیچ با تیم ملی ایران بازی کرده و در جام جهانی 2014 در ترکیب بوسنی پایه گذار پیروزی سه - یک این تیم مقابل ایران بود. او ستاره سابق تیم‌هایی مثل رم، یووه و بارسلونا است و حالا در امارات زندگی حرفه‌ای خود را ادامه می‌دهد. 

او امروز برای اولین بار در جو ورزشگاهی بازی می‌کند که تا به حال پا به آن نگذاشته اما فضای مشابه آن را به دفعات در اسپانیا و ایتالیا تجربه کرده است. جایی که هوادارانش علاقه زیادی به یک بازیکن پرتغالی دارند. ریکاردو آلوز که به عنوان آقای پاس گل فصل گذشته لیگ، فصل جدید را در فرمی پایین‌تر آغاز کرده اما همه منتظرند دوباره بازی‌اش بگیرد و دروازه حریفان با ارسال و پاس‌های او باز شود.  

1913482

پیانیچ که حضور امروزش در تبریز سلفی بگیران را به خط کرده بود فردا هم بازیکن مورد توجه هواداران حاضر در ورزشگاه خواهد بود اگر چه آلکاسر و کایو هم می‌توانند بخشی از این بار را از روی دوش او کم کنند. صدالبته امیدواریم ستاره میدان یکی از تراکتوری‌ها باشد. چه داخلی و خارجی هرکسی که بتواند دروازه حریف را باز کند و برگه صعود را امضا بنماید.

دیدگاه‌ها