کد خبر : 1959675 | 31 مرداد 1402 ساعت 23:12 | 6.6K بازدید | 11 دیدگاه

پیکان اهالی فوتبال را امیدوار کرده؛

خطیبی: می‌خواهیم با 3 امتیاز از آبادان برگردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان پیش از مصاف با صنعت نفت به تمجید از کیفیت این تیم در دو دیدار گذشته پرداخت.

خطیبی: می‌خواهیم با 3 امتیاز از آبادان برگردیم

به گزارش "ورزش‌ سه"، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال پیکان در کنفرانس خبری پیش از مصاف با صنعت نفت اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: اول باید از باشگاه صنعت نفت تشکر کنم. زمانی که ما وارد آبادان شدیم، با بنر و خیر مقدم مواجه شدیم که یک کار فرهنگی بود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه اضافه کرد: عبدالله ویسی دوست خوب من است. او یکی از مربیان خوب کشور است. آقای ویسی هم نیم فصل قبل و هم دو بازی قبلی نشان داده که صنعت نفت را به جایگاهش رسانده و قطعا هم موفق خواهد شد. در دو بازی ‌ای که صنعت نفت انجام داده یک باخت آورده و یک برد. 

خطیبی سپس با اشاره به عملکرد صنعت نفت در دو بازی ابتدایی اضافه کرد: درباره بازی اول که به هیچ وجه نمی‌توان صحبت کرد، اما بازی دوم یک تیم خوب نشان دادند. بازیکنان با کیفیت با یک سیستم خوب و هجومی. امیدوارم فردا بازی با کیفیتی باشد. از طرف هر دو تیم. 

بخش بعدی صحبت‌های خطیبی درباره کیفیت تیم فوتبال پیکان بود و درباره این موضوع گفت: تیم ما هم کیفیت خیلی خوبی دارد. دوست داریم بازی خوبی انجام بدهیم. بچه‌ها آماده هستند برای بازی فردا و مشکلی نداریم. بچه‌های ما در دو بازی قبلی فعل خواستن را صرف کرده‌اند و اهالی فوتبال را امیدوار کرده‌اند. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم. برای امتیاز اینجا هستیم و امیدوارم با 3 امتیاز برگردیم. فردا بازی‌ای است که هر تیمی بدون اشتباه کار کند، برنده خواهد شد و امیدواریم آن تیم ما باشیم.

دیدگاه‌ها