کد خبر : 1959772 | 01 شهریور 1402 ساعت 12:08 | 40K بازدید | 56 دیدگاه

ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال؛

مورایس استقلال را در نقش جهان سوراپرایز می‌کند

تیم فوتبال سپاهان بی‌شک برای پیروزی پا به مصاف برابر استقلال خواهد گذاشت و مورایس تمام تلاشش را برای این مهم به کار می‌گیرد.

مورایس استقلال را در نقش جهان سوراپرایز می‌کند

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان در شرایطی به رقابت‌های لیگ برتر رسیده که ژوزه مورایس سعی کردن ضمن پوشش نقاط ضعف فصل گذشته، نقاط قوت تیمش را هم بهبود ببخشد. با این حال در مصاف با تراکتور فقط شاهد دو تغییر نسبت به فصل گذشته در ترکیب سپاهان بودیم و در مصاف با ذوب آهن هم مورایس دو تغییر اجباری در ترکیب تیمش ایجاد کرد که یکی اضافه شدن هادی محمدی بود و یکی حسین‌نژاد.

با توجه به شرایط پیام نیازمند طی روزهای گذشته مهم‌ترین ابهام ترکیب سپاهان در خط دروازه خواهد بود؛ جایی که باید دید پیام نیازمند به مورایس پالس مثبت برای حضور در ترکیب خواهد داد یا خیر.

در خط دفاعی چهار نفره به نظر می‌رسد بار دیگر شاهد بازگشت نیلسون جونیور به ترکیب اصلی باشیم. مدافع برزیلی دیدار دربی را به دلیل محرومیت از دست داده بود.
سه بازیکن دیگر خط دفاعی 4 نفره تیم همان قدیمی‌ها خواهند بود. دانشگر در کنار نیلسون قرار خواهد گرفت و رضائیان و زکی‌پور هم دو مدافع کناری خواهند بود.

1910870

در خط میانی با وجود مصدومیت کریمی، نورافکن و حل نشدن مشکل دابو، با ظهور پدیده‌ای به نام حسین‌نژاد در مصاف با ذوب آهن نگرانی‌های سپاهانی‌ها کمتر شده. با این وصف محمد قربانی و حسین نژاد در مرکز بازی خواهند کرد و چپ و راست خط میانی هم به شکاری و احمدزاده سپرده خواهد شد.

سپاهان در فصل جدید برای بهره بردن از توانایی‌های رضا اسدی از سیستم 2-4-4 استفاده می‌کند تا مهاجم فصل گذشته تراکتور در کنار شهریار مغانلو خط هجومی طلایی پوشان اصفهانی را تشکیل بدهند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال: 
پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضائیان، محمد قربانی، محمد جواد حسین‌نژاد، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

دیدگاه‌ها