کد خبر : 1959783 | 01 شهریور 1402 ساعت 12:53 | 188.7K بازدید | 13 دیدگاه

کره جنوبی در یک چهارم؛

قهرمانی‌آسیا: شگفتی بزرگی که نیمه تمام ماند

کره جنوبی به عنوان اولین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

قهرمانی‌آسیا: شگفتی بزرگی که نیمه تمام ماند

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در مرحله دوم شاگردان ایم دو هیون در تیم کره جنوبی توانستند در یک بازی سنگین و سخت، تیم سخت کوش اندونزی را شکست دهند و به جمع شش تیم برتر آسیا صعود کنند.

در این مسابقه کره بازی را عالی شروع کرد و با درخشش هیو و جونگ گیم اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد. در گیم دوم اما اندونزیها با ارائه‌ یک بازی حساب شده توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شود. اندونزی که با برد ست دوم انگیزه زیادی گرفته بود در ست سوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد تا در آستانه خلق یک شگفتی قرار بگیرد.

در ست چهارم که کره‌ای‌ها همه چیز را در حال از دست دادن می‌دیدند به خود آمدند و توانستند با درخشش سوبونگ هیو و جونگ جی سئوک ست چهارم را ۲۵ بر ۱۹ پیروز شوند تا کار به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شود.

در ست پنجم اما کره سر حال از همان امتیاز اول بازی را جدی گرفت و توانست با نتیجه ۱۶ بر۱۴ پیروز شود و راهی شش تیم برتر مسابقات بشود.

کره جنوبی با این برد حالا منتظر حریف خود در یک چهارم نهایی است که از بین تیم‌های چین و هند مشخص می‌شود. اندونزی نیز باید برای کسب رتبه‌های هفتم تا دوازدهم تلاش کند.

دیدگاه‌ها