کد خبر : 1959794 | 02 شهریور 1402 ساعت 02:30 | 11.8K بازدید | 3 دیدگاه

آغاز لیگ کویت با حضور یک فوتبالیست ایرانی

لیگ برتر فوتبال کویت به زودی با حضور یک بازیکن جوان ایرانی آغاز خواهد شد.

آغاز لیگ کویت با حضور یک فوتبالیست ایرانی

به گزارش ورزش سه، شصت و دومین دوره مسابقات قهرمانی لیگ فوتبال کویت در شرایطی آغاز خواهد شد که تیم فوتبال الکویت با 18 قهرمانی رکورددار قهرمانی در این مسابقات است و تیم‌های القادسیه و العربی که هر کدام 17 عنوان قهرمانی در کارنامه خود دارند، برای دستیابی یه این رکورد وارد مسابقات می‌شوند.

این مسابقات با سیستم گذشته خود دنبال خواهد شد و پس از برگزاری بازی‌ها در دو دور (خانه و خارج از خانه)، سپس تیم‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ در گروه اول تیم‌ها برای تعیین قهرمان و همچنین رتبه‌های دوم تا ششم رقابت می‌کنند و‌ تیم‌های گروه دوم نیز برای حضور در رتبه هفتم تا آخر و بقا در لیگ برابر یکدیگر قرار‌ می‌گیرند.

فدراسیون فوتبال کویت برای سه مقام اول لیگ به ترتیب 100 هزار دینار (325 هزار دلار)، 60 هزار دینار (195 هزار دلار) و 40 هزار دینار (130 هزار دلار) پاداش در نظر گرفته است.

همچنین تیم‌هایی که در‌ مرحله سوم لیگ در گروه اول قرار بگیرند، به ترتیب از مقام اول تا ششم، 10 هزار دینار، 9 هزار، 8 هزار، 7 هزار، 6 هزار و 5 هزار دینار از فدراسیون فوتبال کویت دریافت خواهند کرد.

نکته جالب اینکه علی پوردارا، ملی‌پوش تیم امید ایران، امسال هم همچنان در تیم فوتبال الکویت حضور خواهد داشت و به عنوان مدعی اصلی قهرمانی وارد رقابت‌ها خواهد شد.

دیدگاه‌ها