کد خبر : 1959842 | 01 شهریور 1402 ساعت 16:48 | 16.9K بازدید | 36 دیدگاه

با کمترین تغییر

ترکیب احتمالی فولاد، منصوریان آس رو می‌کند

سینا شاه‌عباسی به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار قبل از حضور در این دیدار محروم است. وحید حیدریه نیز مصدوم است و ایوب والی، محمد آبشک و سینا مریدی نیز با نظر منصوریان در لیست حضور ندارند.

ترکیب احتمالی فولاد، منصوریان آس رو می‌کند

به گزارش ورزش سه، فولادخوزستان پس از دو‌ باخت پیاپی در شروع لیگ برای جبران به انزلی سفر کرده، شاگردان منصوریان امیدوارند تا به سلامت از تالاب عبور کنند و با سه امتیاز به اهواز باز گردند. منصوریان برای این دیدار احتمالا تیمش را با کمترین تغییر نسبت به بازی با صنعت نفت به بازی خواهد فرستاد. ترکیب احتمالی فولاد را مرور می‌کنیم:

کریستوفر کنت درون دروازه تیم خواهد ایستاد و شاهین توکلی و جفرسون باهیا در مرکز خط دفاع انجام وطیفه می‌کنند.

با توجه به عملکرد  ضعیف نجاریان در دیدار با صنعت نفت از بین او، علی نژاد و خادمی یک نفر در سمت راست خط دفاعی بازی می‌کند. در سمت چپ شاید تیموریان آس منصوریان برای این مسابقه باشد و البته علی شجاعی نیز در دسترس است.

لوکاس کاندیدو موسی کولی‌بالی دو‌ هافبک دفاعی فولاد خواهند بود و گادوین منشا در پست ۱۰ بازی می‌کند.

ساسان انصاری و سعید واسعی دو وینگر قرمزهای اهواز خواهند بود و محمد عباس زاده در نوک پیکان خط حمله مسئول اصلی به ثمر رساندن گل است.

فولاد ترکیب احتمالی:

کریستوفر کنت، شاهین توکلی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، محمد علی نژاد، موسی کولی‌بالی، لوکاس کاندیدو، سعید واسعی، ساسان انصاری، محمد عباس زاده و گادوین منشا.

دیدار ملوان بندرانزلی و فولاد از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سن‌سیروس انزلی آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها