کد خبر : 1959881 | 01 شهریور 1402 ساعت 21:00 | 10.5K بازدید | 18 دیدگاه

از گل آفساید تا تیرک، درگیری و فریاد اعتراض؛

هوادار ۱- آلومینیوم ۲: این بازی همه‌چیز داشت!

هوادار در یک بازی پر افت و خیز و نفسگیر با نتیجه دو بر یک مقابل آلومینیوم شکست خورد.

هوادار ۱- آلومینیوم ۲: این بازی همه‌چیز داشت!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته سوم لیگ برتر هوادار در ورزشگاه دستگردی، میزبان آلومینیوم اراک بود. بازی دو تیم در فصل گذشته نفسگیر، پر افت و خیز و البته جنجالی شده بود و در این فصل نیز همین ماجرا تکرار شد.

اعلام پنالتی به سود آلومینیوم در دقایق ابتدایی خیلی زود یخ بازی را آب کرد. میلاد فخرالدینی پشت توپ ایستاد و درحالی‌که حقیقی در آستانه گرفتن توپ بود، گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ویدئو: 308635

پس از این اتفاق حساسیت نیمکت دو تیم روی تصمیمات داور خیلی زیاد شد و تنش و بحث روی صحنه‌های مختلف زیاد بود که داور برای آرام کردن جو حتی مدیر رسانه‌های دو تیم را اخراج کرد.

پس از گل آلومینیوم، تیم میزبان فشار بیشتری آورد و در دقیقه ۳۶ روی یک شروع مجدد و فرصت‌طلبی، امین قاسمی‌نژاد کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه یک بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی از همان ابتدا پر تنش دنبال شد و داور برای آرام کردن بازی بارها از کارت زرد خود استفاده کرد. این مسابقه در این نیمه کم‌موقعیت و سرد پیش می‌رفت و بیشتر بازی معطوف به درگیری‌های فیزیکی میانه میدان بود.

با این حال اراکی‌ها از حداقل موقعیت خود از روی ضربه ایستگاهی نهایت بهره را بردند و بهروز نوروزی‌فرد دروازه حقیقی را برای بار دوم باز کرد.

در ۱۵ دقیقه پایانی بازی هوادار سراپا حمله شد و حتی به تیرک دروازه گوهری هم کوبید، اما نتوانست بازی را به تساوی بکشاند تا اولین شکست این تیم در لیگ رقم بخورد.

در دقایق پایانی نیز هواداری‌ها اعتراض زیادی به داوری داشتند و روی چند صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند و علاوه بر آن گلشان هم در دقیقه ۹۰ به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

این بازی پرحاشیه و پر برخورد در نهایت با خاطره‌ای خوش برای آلومینیوم به پایان رسید و اراکی‌ها به دومین پیروزی متوالی خود در لیگ رسیدند و ۶ امتیازی شدند. هوادار نیز ۴ امتیازی باقی ماند.

👕تیم داوری: محمدرضا تارخ؛ یعقوب حجتی، مهدی سیفی و شبیر بهروزی

هوادارتركيب هوادار:

علیرضا حقیقی، امیرحسین پورمحمد، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، محمد عباسی، قائم اسلامی‌خواهخروج از زمینداریوش شجاعیانورود به زمین(70)، امین قاسمی‌نژاد، ایوب کلانتریخروج از زمینفرهاد زاوشیورود به زمین(86)، سیدمحمد میری، بابک مرادیخروج از زمینکریم اسلامیورود به زمین(70)، محمد دیندارخروج از زمینمحمدعلی عبداللهیورود به زمین(86)

1914427

آلومینیومتركيب آلومينيوم:

احمد گوهری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زادهخروج از زمینامیر نوریورود به زمین(67)، امین جهان کهنخروج از زمینابوالفضل سلیمانیورود به زمین(4+90)، مرتضی تبریزیخروج از زمینرضا جبیرهورود به زمین(86)، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد فخرالدینی، میلاد بدرقهخروج از زمینعارف حاجی عبیدیورود به زمین(45)، محمدمهدی لطفیخروج از زمیناسماعیل شریفاتورود به زمین(86)

1914426

⚽️ شرح گل:

هوادار صفر - آلومینیوم 1 : حمله همه جانبه شاگردان مجتبي حسيني باعث خطای پنالتی فريبرز گرامي در محوطه جريمه شد و ميلاد فخرالديني توانست دروازه عليرضا حقيقي را باز كند.

ویدئو: 308610

هوادار یک - آلومینیوم یک (دقیقه ۳۶: امین قاسمی‌نژاد): در این دقیقه یک ضربه ایستگاهی برای هوادار به دست آمد و قائم اسلامی خواه توپ را بلند روی دروازه ارسال کرد و روی یک دفع بد از مدافع آلومینیوم، توپ جلوی پای مهاجم هوادار افتاد و قاسمی‌نژاد با شوتی محکم دروازه حریف را فرو ریخت.

ویدئو: 308616

هوادار یک - آلومینیوم دو (دقیقه ۷۵: بهروز نوروزی‌فرد): بار دیگر یک شروع مجدد باعث فرو ریختن دروازه در این بازی شد. سانتر عالی میلاد فخرالدینی از روی ضربه ایستگاهی روی سر بهروز نوروزی‌فرد نشست و مدافع آخر آلومینیوم دروازه حقیقی را به زیبایی با ضربه سر باز کرد.

بولت سپاهاناخطار ها:

آلومینیومآلومينيوم: کارت زردميلاد بدرقه (37)

هوادارهوادار:کارت زردسید محمد میری (۴۹) کارت زردقائم اسلامی خواه (۵۰) کارت زردایوب کلانتری (۵6) کارت زردداریوش شجاعیان (۲+۹۰)

⏱️لحظات حساس:

دقيقه ٤٠: شوت زيباي ايوب كلانتري از بالاي دروازه آلومينيوم به بيرون رفت.

دقیقه ۶۴: فرصت خطرناک برای آلومینیوم با ضربه سر تبریزی که یک لحظه اشتباه حقیقی ممکن بود کار دست هوادار بدهد اما خودش توپ را جمع کرد.

دقیقه ۸۰: موقعیت خطرناک برای هوادار روی اشتباه حاجی‌عیدی که مدافعان آلومینیوم توپ را دور کردند.

دقیقه ۸۲: فرصت برای هوادار که بازیکنان این تیم اعتقاد به خطای پنالتی روی کریم اسلامی را داشتند.

دقیقه ۸۷: قاسمی‌نژاد در محوطه آلومینیوم سرنگون شد و در میان اعتراض وحشتناک هواداری‌ها داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۱+۹۰: فرصت عالی برای هوادار به دست آمد و این تیم بالاخره پس از چند رفت و برگشت دروازه حریف را باز کرد، اما این بار پرچم کمک داور فریاد هواداری‌ها را به آسمان بلند کرد.

دقیقه ۴+۹۰: فرصت عالی برای هوادار که ضربه سر فریبرز گرامی به شکلی عجیب به تیرک عمودی خورد و با خوش‌شانسی آلومینیوم وارد دروازه نشد.

📌اتفاق ویژه: 

هوادار پس از دریافت گل دوم به گل رسید، اما کمک داور آفساید اعلام کرد. همچنین اعضای این تیم اعتقاد داشتند روی قاسمی‌نژاد و اسلامی در دقایق پایانی پنالتی صورت گرفته است. فکری در این بازی چهره‌ای معترض داشت که در نهایت فریادهایش منجر به دریافت کارت زرد شد و در ادامه داور را تشویق کرد.

🥇 بهترین بازیکن:

میلاد فخرالدینی گل اول را از روی نقطه پنالتی زد و پاس گل پیروزی بخش تیمش را نیز در نیمه دوم داد تا بهترین بازیکن آلومینیوم باشد.

بولت تراکتورحاشیه:

بولت زیر مجموعهبعد از اعلام پنالتي به سود تيم آلومينيوم، نيمكت تيم هوادار به شدت به اين سوت داور اعتراض كردند.

ویدئو: 308611

بولت زیر مجموعهدقيقه ٤٥ درگيري بين بازيكنان و كادرفني دو تيم بالا گرفت.

بولت زیر مجموعهدر نیمه اول مدیر رسانه‌های دو تیم به شکل عجیبی کارت قرمز دریافت کردند.

بولت زیر مجموعهپس از سوت پایان نیمه اول محمود فکری با تیم داوری مشغول صحبت شد و اعتراض کرد که با واکنش تند کادرفنی حریف همراه شد.

بولت زیر مجموعهرجاییان و رحیمی مدیران عامل دو تیم در جایگاه ویژه بازی حضور دارند.

بولت زیر مجموعهدر شروع نیمه دوم هم بازی خشن بود و در ابتدای این نیمه میری و اسلامی‌خواه اخطار گرفتند.

بولت زیر مجموعهفکری در دقیقه ۸۵ اعتراض شدیدی به رخ دادن خطای پنالتی به نفع تیمش داشت.

بولت زیر مجموعهمهدی عبدی و مهران موسوی، دو مدافع تیم‌ها درگیری شدیدی در نیمه دوم با یکدیگر داشتند‌.

1914450

دیدگاه‌ها