کد خبر : 1959998 | 02 شهریور 1402 ساعت 01:09 | 25.7K بازدید | 41 دیدگاه

تشویق وحشتناک، جذاب‌ترین روز مربیگری

زمین زیر پای مهدی تارتار لرزید! (عکس)

آخرین دقایق بازی ملوان - فولاد با تشویق وحشتناک طرفداران در ورزشگاه سن‌سیروس همراه بود.

زمین زیر پای مهدی تارتار لرزید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در یکی از بهترین نتایج تاریخ خود در لیگ برتر موفق شد با چهار گل فولاد خوزستان را شکست دهد. این پیروزی در حالی رقم خورد که ملوان هفته گذشته با از دست دادن پنالتی مقابل استقلال شکست خورده بود اما نمایش سزاوارانه این تیم، هواداران قوی سپید را به آینده امیدوار کرده بود.

همین موضوع باعث شد تا امروز در کنار گروهی از زنان که اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کرده بودند، تعداد کثیری از سایر تماشاگران ملوان هم به ورزشگاه بیایند و بخش زیادی از سکوهای ورزشگاه سیروس قایقران را پر کنند.

طرفداران ملوان از ابتدای بازی هم با شور و حال خاصی مشغول تشویق بودند اما دو گل نیمه اول و نمایش درخشان هجومی از سوی سفیدپوشان، باعث شد تا آنها با شدت بیشتری تیمشان را مورد حمایت قرار بدهند.

در آخرین دقایق نیمه اول آنها با شعارهای خود مهدی تارتار را هم تشویق کردند و علاقه و اعتماد خود به این سرمربی را نشان دادند اما هنوز تشویق اصلی در راه بود.

1914676
1914677

پس از اینکه ملوان موفق شد گل چهارم را به ثمر برساند، ملوانی‌ها که سر از پا نمی‌شناختند، به شکلی جالب سرمربی تیم خود را تشویق کردند تا مهدی تارتار یکی از جذاب‌ترین روزهای سرمربیگری خود را سپری کند.

تارتار که در تیم‌های دیگر نظیر پارس جم، نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن، سرمربیگری با هواداران پرشور را تجربه کرده بود، این بار به نظر در یک جو متفاوت مورد حمایت قرار گرفت و توانست پاسخ اعتماد ملوانی‌ها را هم بدهد.

عکس از علی رفعتی

دیدگاه‌ها