کد خبر : 1960117 | 02 شهریور 1402 ساعت 16:14 | 17K بازدید | 5 دیدگاه

استقلال این فصل واقعا مظلوم است؛

خادم پور: خواهش می‌کنم پنجره این تیم را ببندید!

بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان بابت مطالبات فصل گذشته خود از این تیم گله‌مند است.

خادم پور: خواهش می‌کنم پنجره این تیم را ببندید!

به گزارش ورزش سه، سینا خادم پور، بازیکن حال حاضر دریا بابل و اسبق نفت مسجد سلیمان در خصوص طلبی که از نفت مسجد سلیمان دارد و هنوز موفق به دریافت آن نشده گفت: من از کمیته تعیین وضعیت خواهش می‌کنم با این‌همه بدهی که نفت مسجد سلیمان دارد پنجره این تیم را ببندد این تیم چطور این‌همه بازیکن می‌گیرد اما حق ما را نمی‌دهند. آقای فکری هم همین حرف را زد و از نفت طلب دارد و ده‌ها آدم دیگر که مثل ما هستند به هر حال چه کم و چه زیاد برای آن تیم زحمت کشیده و باید حقمان را بگیریم و گرنه که ناحقی است.

او در خصوص شرایط دریا بابل که فصل پیش هم در این تیم توپ می‌زد گفت: با گرفتن چند مهره وضعیت ما بهتر شده و خیلی خوشحالم که با آقای گرائیلی کار می‌کنم و امیدوارم امسال بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم.

1905775

این بازیکن که قبلا در استقلال توپ می‌زد در خصوص دوری از لیگ برتر و کوچ به لیگ یک گفت: من همین امسال هم از لیگ برتر پیشنهاد داشتم اما به یک ثبات در دریا کاسپین رسیده‌ام که دوست داشتم در همین مسیر به فوتبالم ادامه بدهم و به زودی به لیگ برتر بازخواهم گشت.

خادم پور در انتها برای استقلال آروزی موفقیت کرد و گفت: این روزها استقلال واقعا مظلوم واقع شده و فقط هوادارانش هستند که پشتش هستند.

دیدگاه‌ها