کد خبر : 1960238 | 02 شهریور 1402 ساعت 23:01 | 20.5K بازدید | 114 دیدگاه

این مساوی برای ذوب حکم برد نداشت

ربیعی: امروز باید پرسپولیس را می‌بردیم

سرمربی ذوب آهن با وجود از دست دادن پیروزی در بازی مهم خارج از خانه اما در نهایت از کسب یک متیاز برابر پرسپولیس راضی بود.

ربیعی: امروز باید پرسپولیس را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه" محمد ربیعی شب سختی را برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی رقم زد. او و تیمش بخش مهمی از بازی را با یک گل پیش بودند و به خوبی از آن محافظت کردند، اما در نهایت یک ضربه سر نتیجه را تغییر داد.  

سرمربی ذوب آهن که از طی مسیر رسیدن به سالن کنفرانس بعد از بازی خسته شده بود با انتقاد از آن گفت: "این راهی که آمدیم یک مدل خوبی از تمرینات قدرتی بود." 

او افزود: "فکر می‌کنم تیم ما روی برنامه‌ای که طراحی شده بود درست بازی کرد. گلی به دست آمد که شانس داشتیم، ولی تا قبل از گل پرسپولیس موقعیتی بخصوص در نیمه اول ندادیم. طبیعی بود در نیمه دوم آنها فشار بیاورند که اگر بچه‌ها دقت می‌کردند می‌توانستیم گل بزنیم. دستمان روی نیمکت خالی است، اما بچه‌هایی که به بازی آمدند عملکرد خوبی داشتند." 

1915098

ربیعی درباره اولین تساوی پرسپولیس در سال جدید گفت: "پرسپولیس تیم بزرگی است و چند سال است قهرمان شده است و اسکلت تیمش را حفظ کرده و بازیکنان ملی پوشی مثل شهاب زاهدی و کنعانی‌زادگان را هم اضافه کرده است." 

او افزود: "من الان حرفی بزنم می‌ترسم محرومم کنند. من سعی می‌کنم لب به گلایه باز نکنم. خودم صحنه را دیدم، گل پرسپولیس آفساید بود. نظر شخصی من بود. لطفا محرومم نکنید. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان، هفته گذشته به اذعان کارشناسان پنالتی غلط علیه ما گرفته شد، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، امروز گل غلط دریافت کردیم، لطفا از حق تیممان دفاع کنید."

مربی ذوب درباره تداوم اشتباهات داوری در مس رفسنجان و ذوب آهن گفت: "فکر می‌کنم ماجرای مس و ذوب آهن نیست انگار شانس من است. خدا را شکر گفتند امروز در لیگ قهرمانان باید حتما وی ای آر در ورزشگاه‌ها باشد. ریاست فدراسیون، لطفا همه تیم‌ها را موظف کنید به هر قیمتی شده وی ای آر تهیه کنند. تا عدالت برای تیم‌ها رعایت شود و امیدوارم در سریع‌ترین زمان این اتفاق بیفتد. فصل گذشته تیم من شانس لیگ قهرمانان را از دست داد. فصل گذشته 10 امتیاز کاملا صحیح از تیم من گرفته شد و در دو بازی برابر سپاهان و پرسپولیس نظر شخصی‌ام را می‌گویم. نمی‌خواهم از ارزش پرسپولیس کم کنم. من از تیم خودم صحبت می‌کنم. این تیم جوان است با میانگین حدود 25 سال و این بی‌انصافی در حق جوانانی است که زحمت کشیدند." 

1888579

او درباره عدم حضور تماشاگران گفت: "بارها گفتم که حضور تماشاگران روح فوتبال است. دوست داشتم تماشاگران پرسپولیس و ذوب آهن امروز بودند. در فصل‌های قبل اما من با مس بدون تماشاگر به پرسپولیس باخته بودم. فکر می‌کنم امروز عملکرد ذوب آهن قابل تقدیر بود." 

ربیعی همچنین گفت: "این مساوی امروز حکم برد نداشت. تیم من امروز شایسته پیروزی بود، به هرنحوی به حقش نرسید. امروز شایسته پیروزی بودیم. شاید فردا بازی کنیم سه تا بخوریم." 

سرمربی ذوب درباره حضور ستاره‌ها در تیم‌های عربستانی و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان امروز گفت: "ما شایسته بهترین‌ها هستیم. کشوری غنی و پر از استعداد هستیم که شایسته امکانات ویژه و لیگی پرطمطراق‌تر و تسهیلات و هزینه کرد بیشتر هست. فوتبال نشاط بزرگی را در کشور ایجاد می‌کند و از خیلی از موارد پیشگیری می‌کند که می‌تواند هزینه‌اش به مراتب بیشتر از هزینه‌کرد فوتبال باشد."

دیدگاه‌ها