کد خبر : 1960307 | 03 شهریور 1402 ساعت 07:55 | 34.6K بازدید | 6 دیدگاه

اکیتیکه با شرط‌های سنگین در پاریس ماندگار می‌شود

مقاومت همه‌جانبه PSG در برابر فروش یک ستاره

میلان برای جذب هوگو اکیتیکه قدم های جدیدی برداشته که می تواند به جلب رضایت پاری‌سن‌ژرمن بیانجامد.

مقاومت همه‌جانبه PSG در برابر فروش یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، میلان برای جذب یک مهاجم به خواسته استفانو پیولی سراغ هوگو اکیتیکه رفت اما این روند به خاطر ناهماهنگی و عدم درک صحیح اولویت ها وارد یک فاز بسیار پیچیده شده است.

با این وجود به نظر می رسد که انتقال اکیتیکه به میلان با مشکل مواجه شده است. این بازیکن فرانسوی که متولد سال 2002 در فرانسه است با مقاومت همه جانبه پاریسی روبروست؛ آنها نه تنها مبلغ هنگفتی برای فروش این بازیکن می خواهند بلکه با گنجاندن حق خرید دائمی در قرارداد نیز مخالفت هستند.

این مهاجم فرانسوی در فصل 23-2022 توانست 25 بازی در لیگ یک فرانسه انجام داده و 3 گل بزند و 4 پاس گل بدهد. با توجه به اینکه پاری‌سن‌ژرمن کاملا مخالف انتقال قرضی اکیتیکه بوده و به هیچ عنوان نیز از مواضع خود کوتاه نمی آید، اوضاع اندکی به هم ریخته است.

1915243

همین موضوع باعث شده تا شانس باشگاه‌هایی عربستانی برای خرید اکیتیکه بیشتر شود. او با وجود سن و سال کمی که دارد در صورت دریافت پیشنهاد مالی خوب از چند باشگاه معتبر عربستانی با جدیت به آن فکر خواهد کرد چرا که به نظر نمی رسد آینده روشنی برایش حداقل در فصل جاری وجود داشته باشد.

به گزارش رسانه های انگلیسی، پاری‌سن‌ژرمن تنها در صورتی اجازه خروج مهاجمش را صادر خواهد کرد که باشگاه مبدا با جذب یک ساله او به صورت قرضی موافقت نماید.

دیدگاه‌ها