کد خبر : 1960342 | 03 شهریور 1402 ساعت 12:53 | 2.5K بازدید | 3 دیدگاه

لکلرک: قرارداد 185 میلیون یورویی با فراری نبسته‌ام

شارل لکلرک اعلام کرد که هنوز هیچ قرارداد جدیدی با فراری ایتالیا امضا نکرده است.

لکلرک: قرارداد 185 میلیون یورویی با فراری نبسته‌ام

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از موتور اسپورت؛ شارل لکلرک، راننده فراری در مورد شایعات مربوط به امضای قراردادی 5 ساله با اسکودریا به ارزش 160 میلیون پوند (تقریباً 185 میلیون یورو) در تعطیلات تابستانی فرمول یک اظهار نظر کرد.

این راننده فراری ایتالیا گفت: من می‌خواهم این قرارداد را رسمی کنم و به نظر می‌رسد خوب باشد اما باید بگویم هیچ معامله جدیدی و اصلاً بحثی در کار نبوده است. در مقطعی حتماٌ این موضوع را مطرح خواهیم کرد. نیت من روشن است و در مورد تیم هم نمی‌دانم اما خیلی نگران نیستم. حالا این موضوع در اولویت نیست. در حال حاضر فقط می‌خواهیم تا آنجا که ممکن است روی ماشین کار کنیم تا دوباره برای پیروزی بجنگیم. در پایان فصل، ما مذاکرات را آغاز خواهیم کرد.

قرارداد فعلی لکلرک با فراری تا پایان سال 2024 اعتبار دارد.

لکلرک در ادامه اظهار داشت: صادقانه بگویم، من هیچ ضرب‌الاجلی تعیین نمی‌کنم و عجله‌ای ندارم. من هنوز یک سال و نیم فرصت دارم که از جهاتی مدت کوتاهی به نظر می‌رسد، زیرا قرارداد پنج ساله بود. بنابراین بله، ما به پایان نزدیک می‌شویم اما هنوز زمان زیادی داریم. این موضوع من را اذیت نمی‌کند. اگر نگران بودم، احتمالاً زودتر بحث این موضوع را شروع می‌کردم. ما هنوز بحث را شروع نکرده‌ایم، اما خوشحال خواهم شد که در پایان سال این کار را انجام دهم.

دیدگاه‌ها