کد خبر : 1960432 | 03 شهریور 1402 ساعت 19:59 | 105.9K بازدید | 27 دیدگاه

دوری‌الامارات به اینیستا می‌نازد

ستاره بارسلونا لیگ امارات را به هم ریخت

آندرس اینیستا با یک گل و یک پاس گل سهم درخشانی در تساوی تیمش برابر عجمان داشت.

ستاره بارسلونا لیگ امارات را به هم ریخت

به گزارش ورزش سه، تیم الامارات که به تازگی به لیگ امارات صعود کرده در حضور ستاره اسپانیایی خود از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خانگی به مصاف عجمان رفت.

آندرس اینیستا که برای نخستین باز در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته بود و  بازوبند این تیم را نیز به همراه داشت در همان دقیقه ۲ مسابقه با پاسی دقیق به لیتیلری مهاجم برزیلی او را در موقعیت عالی قرار داد و این مهاجم گل اول تیمش را زد. ۸ دقیقه بعد عبدالله الجنیبی مدافع جلوکشیده عجمان گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه ولید آزارو و مبونگو در دقایق پایانی برای عجمان گل زدند تا نیمه نخست با نتیجه ۳-۱ به پایان برسد.

در نیمه دوم اما الامارات با گل‌های اسماعیل الحمادی، فرانکو کوم بازی را به تساوی کشاند تا داور مسابقه ۹ دقیقه اعلام وقت اضافه کند. در چهارمین دقیقه از وقت اضافه آندرس اینیستا موفق شد تا ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند و یک کام‌بک تاریخی برای تیمش خلق شود اما این پایان ماجرا نبود و داور مسابقه در دقیقه ۹۰+۱۵ برای عجمان یک پنالتی اعلام کرد و علی مدن که دو پاس گل داده بود، ضربه نهایی را به تور دروازه الامارات رساند تا این دیدار دیدنی با تساوی به پایان برسد.

1915489

دیدگاه‌ها