کد خبر : 1960433 | 03 شهریور 1402 ساعت 20:03 | 29.6K بازدید | 45 دیدگاه

نکونام - مورایس: ریسک ممنوع!

در دیدار استقلال و سپاهان، نکو و مورایس تا لحظه آخر این مسابقه ریسک نکردند و با حداکثر احتیاط به ادامه مسابقه پرداختند.

نکونام - مورایس: ریسک ممنوع!

به گزارش ورزش سه، دو تصمیم فنی در دیدار سپاهان و استقلال اتفاق افتاد که تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای قرار گرفت. مورایس و نکونام با حداکثر احتیاط این بازی را به پایان رساندند و در فاز هجومی ریسک نکردند. آنها در تمام دقایق بازی جوانب احتیاط را رعایت کردند و ساختار دفاعی تیمشان را دست نزدند.


نکته اول پافشاری نکونام روی دفاع 3 نفره تا انتهای بازی بود، در حالی که استقلال به گل نیاز داشت و به دنبال مساوی کردن بازی بود، آبی پوشان تا لحظه آخر دست به دفاع سه نفره نزد.

نکونام با خارج کردن حردانی و حضور رمضانی، یامگا را در همان موقعیت حردانی قرار داد اما باز هم به سیستم استقلال دست نزد، این در شرایطی بود که استقلال رو به بازی مستقیم آورده بود و عملا هافبک های تیم را از بازی خارج کرد، اما تا دقیقه 89 که زبیر نیک نفس جای خود را به جعفر سلمانی داد در بازی مانده بود.

اما همین بازی مستقیم سپاهان را مجبور به کاری کرد که در طول فصل انجام نداده بود، آنها برای اولین بار در طول این فصل پس از گل خوردن به عقب نشستند، سپاهان که در تمام مسابقات پس از گل همچنان روند رو به جلو خود را حفظ می‌کرد در این دیدار پس از دریافت گل به عقب نشست و در دقایق پایانی بازی به طور کامل عقب نشسته بود.

1915490

دیدار استقلال و سپاهان در نهایت با نتیجه 1-0 به سود سپاهان به پایان رسید تا این دیدار پراتفاق و البته از لحاظ فنی سنگین با برتری طلایی پوشان به پایان برسد.

دیدگاه‌ها