کد خبر : 1960484 | 04 شهریور 1402 ساعت 01:05 | 58.1K بازدید | 93 دیدگاه

لذت پیروزی کم شد

سلتا 0-1 رئال: 3 امتیاز در شب مصدومیت وینی

رئال مادرید در بازی خارج از خانه با نتیجه 1-0 از سد سلتاویگو گذشت و به سومین برد فصل دست یافت.

سلتا 0-1 رئال: 3 امتیاز در شب مصدومیت وینی

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار تیم‌های رئال مادرید و سلتاویگو با اتفاقات قابل توجهی همراه شد اما گلی در پی نداشت.

ویدئو: 308949

صدرنشین لالیگا در بازی هفته سوم امشب در خانه سلتاویگو به میدان رفت و دیداری با موقعیت‌های گلزنی مناسب را با برتری 1-0 به پایان رساند.

رئال در اولین بازی کپا آریسابالاگا خیلی زود گل خورد اما خوش شانس بود که این گل مردود اعلام شد. در دقیقه 3 ضربه استراند لارسن پس از دفع ضربه کرنر به گل تبدیل شده بود. داور با بررسی VAR متوجه شد این گل در حالی به ثمر رسیده که پیش از خروج دروازه‌بان رئال مادرید روی‌ او خطا صورت گرفته بود.

1915627

رئال به ایجاد موقعیت خطرناک و گلزنی امیدوار بود که خیلی زود با مصدومیت وینیسیوس جونیور مواجه شد. این بازیکن که در دقیقه 10 مورد مداوای پزشکان قرار گرفته بود به دلیل احساس درد از ناحیه همسترینگ پای راست در دقیقه 15 از ترکیب خارج شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد. خوسلو جانشین ستاره برزیلی شد.

1915628

بازی از سوی هر دو تیم در نیمه اول با سرعت بالا دنبال می‌شد و حملات پی در پی روی دروازه‌ها شکل می‌گرفت. در دقیقه 32 سلتاویگو به گلزنی خیلی نزدیک بود که ضربه مینگوئزا روی پاس خطرناک یاگو آسپاس با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

خوسلو در دقیقه 43 روی پاس جود بلینگام رئال مادرید را به گل رساند اما به دلیل حضور این بازیکن در آفساید این گل مردود اعلام شد. نیمه اول این بازی به همین ترتیب با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1915626

در نیمه دوم هیجان بالاتری در بازی وجود داشت. کپا در دقیقه 52 ضربه خطرناک لارسن را به موقع دفع کرد و مانع از فرو ریختن دروازه رئال شد.

رئال در دقیقه 66 به بهترین موقعیت برای گلزنی رسید. پس از خطای ویلار روی رودریگو خطای پنالتی اعلام شد اما این بازیکن برزیلی نتوانست آن را به گل تبدیل کند. ضربه او با دست چپ دروازه‌بان سلتا دفع شد و راهی به دروازه نیافت.

رئال که این موقعیت گلزنی را از دست داده بود علاقه‌ای به کسب یک امتیاز نداشت و برای گلزنی فشار بیشتری را روی دروازه حریف ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه 81 به نتیجه رسید.

1915630

ارسال کرنر تونی کروس با ضربه سر خوسلو به سمت دروازه حریف همراه شد و در مسیر عبور توپ، بلینگام به شیرجه به سمت آن با سر به توپ ضربه زد و تنها گل رئال را در این بازی به ثمر رساند.

تیم میهمان پس از این گل تلاش بیشتری داشت تا حداقل یک امتیاز از این بازی به دست بیاورد اما تا پایان 7 دقیقه وقت اضافه هم نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند.

1915629

رئال سومین برد فصل را در حالی به دست آورد که وینیسیوس را به دلیل مصدومیت از دست داد و این از شیرینی برد شاگردان کارلو آنچلوتی کم کرد.

دیدگاه‌ها