کد خبر : 1960655 | 04 شهریور 1402 ساعت 16:51 | 40.5K بازدید | 100 دیدگاه

داور متخصص در آزادی برای استقلال

قضاوت دیدار استقلالی‌های لیگ برتر برعهده یک داور جوان است.

داور متخصص در آزادی برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر اعلام شد که طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت نخستین مسابقه بین تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان برعهده امیرسامان سلطانی خواهد بود.

امیرسامان سلطانی که ازجمله داوران جوان فوتبال ایران به حساب می‌آید، در هفته اول فصل جدید لیگ برتر قضاوت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی را برعهده داشت که قضاوت کم‌نقص و خوبی بر جای گذاشت تا دوباره یک بازی حساس دیگر در ورزشگاه آزادی به او سپرده شود.

1915970

این داور در هفته سوم لیگ برتر که تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان رقابت حساسی در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر داشتند، داور چهارم بود که حالا با نظر کمیته داوران، دوباره به‌عنوان داور وسط انتخاب شده و قضاوت جدال شاگردان جواد نکونام و سید سیروس پورموسوی را برعهده دارد.

کمک اول سلطانی در این مسابقه، علیرضا مرادی است که در هفته گذشته قضاوت نداشت، اما در هفته دوم به‌عنوان کمک یک در بازی پرتنش شمس‌آذر  قزوین و هوادار تهران بود.

محمدصالح عرب‌آبادی نیز در حالی به‌عنوان کمک داور دوم بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان انتخاب شده که پیش از این، در سه هفته ابتدایی لیگ برتر قضاوتی نداشت.

دیدگاه‌ها