کد خبر : 1960923 | 05 شهریور 1402 ساعت 19:14 | 22.4K بازدید | 13 دیدگاه

هیچکس جز خانواده برای آدم دل نمی‌سوزاند

بارانی: حتی به من نگفتند مرده‌ای یا زنده!

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد کاپیتان فصل گذشته ملوان بیرون بماند. او‌ از تلخی این روزها می‌گوید.

بارانی: حتی به من نگفتند مرده‌ای یا زنده!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک باتجربه‌ای که سابقه و پیشینه خوبی در لیگ برتر دارد و در تیم‌های بزرگی مثل ذوب آهن، نساجی، ملوان و سایپا سابقه بازی دارد در رابطه با این روزها که تمریناتش را انفرادی دنبال می‌کند و منتظر تیم جدیدش است به خبرنگار ما گفت: برای هر فوتبالیستی سخت است که بدون تیم باشد و قطعا سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام را می‌گذرانم، ولی قوی‌تر از همیشه تمرینات انفرادی را انجام می‌دهم و به آینده امید دارم  و با تیم‌های لیگ  یکی خوب که مدعی صعود هستند، مذاکره کردم ولی فعلا به توافق نرسیده‌ام و ترجیح می‌دهم که فوتبالم را در لیگ برتر ادامه بدهم.

این هافبک کهنه‌کار با اینکه در بیشتر بازی‌های ملوان در فصل پیش به بازی رفته بود، ولی این فصل از لیست این تیم خارج شد و قراردادش تمدید نشد، در این رابطه گفت: ملوان از بهترین سال‌های فوتبالم بود و در طی این دو سال ۲۶ بازی برای این تیم فیکس بازی کردم. می‌شود گفت که فوتبال سلیقه‌ای است و نظر شخص آقای تار تار این بود که با من تمدید نشود و من از تیم بروم. فوتبال ورزشی حرفه‌ای است و من هم بازیکن حرفه‌ای و اصلا از آقای تارتار خرده به دل نمی‌گیرم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. ولی فکر می‌کنم باشگاه ملوان در این رابطه می‌توانست خیلی به من کمک کند، چون که من هرچه در توان داشتم را برای این تیم گذاشتم. البته باز هم تاکید می‌کنم که فوتبال حرفه‌ای است و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

1916531

بارانی در رابطه با قوانین جدید فدارسیون و اضافه شدن یک سهمیه به لیست تیم‌های لیگ دسته اول گفت: اضافه شدن یک سهمیه دیگر هیچ دردی را دوا نمی‌کند و به نظر من باید بازیکنانی که ۸ بازی در طی فصل داشتند سهمیه لیگ حساب شوند، نه بازیکنان خوبی که در هر فصل حداقل ۲۶ بازی می‌کنند این قانون به ضرر بازیکنان خوب است که الان تعداد زیادی از آنها بدون تیم مانده‌اند.

این بازیکن که مورد بی‌توجهی و بی‌مهری فوتبالی‌ها قرار گرفته است در این باره گفت: در این مدت آدم خیلی از دور و اطرافیانش را خیلی بهتر می‌شناسد. از همین‌جا می‌گویم که هیچکس جز خانواده برای آدم دل نمی‌سوزاند و کمکی نمی‌کند. این موضوع را قبل از این هم می‌دانستم ولی در این مدت بیشتر به آن پی بردم. حتی دوستان من در تیم‌های دیگر حال من را هم نمی‌پرسند که تو زنده‌ای یا مردی!  

1916530

او با ناراحتی از دوستانش ادامه می‌دهد: من واقعا از دوستان فوتبالی نزدیک خودم بسیار ناراحتم، چون فکر می‌کنم می‌توانند با یک تماس یا یک پیام جویای احوال من بشوند، اما متاسفانه این کار را نمی‌کنند. ولی من خرده‌ای به دل نمی‌گیرم، چون زندگی همین است و فقط تا وقتی که روی بورس باشی پیگیرت هستند و تنها کسانی که همیشه کنارت هستند خانواده است.

بارانی در آخر افزود: امیدوارم در این فوتبال کسی که بهتر است به حقش برسد و به قول معروف حق به حق‌دار برسد.

دیدگاه‌ها