کد خبر : 1960930 | 05 شهریور 1402 ساعت 20:01 | 45K بازدید | 40 دیدگاه

بارسلونا پول دارد، بازیکن هم می‌خرد!

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در مورد آینده و خریدهای تیم به خبرنگاران پاسخ داد.

بارسلونا پول دارد، بازیکن هم می‌خرد!

به گزارش "ورزش سه"، لاپورتا به خبرنگاران اطمینان داد که تا انتهای تابستان تیم حداقل یک خرید خواهد داشت. او همچنین به پیروی از سایر شخصیت‌های فوتبال اسپانیا، اقدام ناشایست رئیس فدراسیون اسپانیا را بار دیگر محکوم کرد.

او گفت: "من می‌خواهم آنچه در بیانیه گفته شد را تصریح کنم. رفتار روبیالس نامناسب بود، حتی می‌توانم بگویم شرم‌آور... به هیچ وجه نمی‌خواستیم او را توجیه کنیم. ما با بازیکنان هستیم، جنی (ارموسو) ما با شما هستیم. ما فکر می کردیم که روبیالس استعفا می‌دهد."

1916547

او همچنین در مورد شرایط مالی باشگاه بارسلونا برای خرید بازیکن در چند روز باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی گفت: "ما به اندازه کافی حاشیه مالی برای جذب بازیکن خواهیم داشت، حتی بیشتر از یک بازیکن."
او همچنین در رابطه با احتمال جدایی آنسو فاتی، بازیکن تیم هم صحبت کرد: "فاتی؟ او هنوز با ماست و ما از او راضی هستیم. خبر جدیدی در مورد جدایی او وجود ندارد."

از او همچنین در رابطه با احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم سوال شد و اینکه وضعیت کنونی تیم او را راضی می‌کند یا خیر.

"ژوائو فلیکس؟ باید از دکو بپرسید که چه کسی در حال ساختن یک تیم رقابتی‌تر و بهتر است. در آخرین لحظه، ما بیش از یک خرید خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها