کد خبر : 1961092 | 06 شهریور 1402 ساعت 14:02 | 42K بازدید | 70 دیدگاه

لواندوفسکی در دوره افت

دروازه خالی ستاره بارسلونا را نجات داد

ضربه لامین یامال که به تیر خورد و مقابل دروازه خالی به روبرت لواندوفسکی رسید، ستاره لهستانی را از ناکامی در سومین بازی متوالی لیگ نجات داد.

دروازه خالی ستاره بارسلونا را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی به یک دروازه خالی نیاز داشت تا به ناکامی‌هایش در گلزنی پایان دهد. موردی که باعث نگرانی باشگاه بارسلونا شده بود. این مهاجم لهستانی از 23 می گذشته و در شکست 3-1 در وایادولید در یک بازی رسمی گل نزده بود و در طول سال 2023 در 28 بازی اخیر تنها 15 گل به ثمر رسانده است.

1916578

این یک میانگین بد برای لواست، با توجه به اینکه در فصول اخیر او در هر بازی یک گل زده بود. بدون شک لواندوفسکی (35 ساله) با وجود اعتمادی که ژاوی هرناندز به او می‌دهد، در لحظه حساسی از دوران حرفه‌ای خود به سر می‌برد.

به او به اندازه کافی زمان داده می‌شود، اگرچه گره بازی‌ها توسط دیگران باز می‌شود. بازیکنان کم سن و سالی مثل یامال یا گاوی یا بازیکنانی چون آنسو و فران تورس که ادعای زیادی ندارند و حتی در فهرست فروش نیز قرار داده شده‌اند. همه آنها می‌خواهند از ابتدا بازی کنند، اما در حال حاضر ژاوی روی استفاده از لواندوفسکی اصرار دارد. مشکل این مهاجم ممکن است تا چند ماه دیگر با پیوستن ویتور روکه به بارسلونا بدتر نیز شود.

1916576

لواندوفسکی به آنچه از او انتظار می‌رود عمل نمی‌کند و ناگزیر باید به تاریخ تولد او هم نگاهی بیندازیم تا این سوال مطرح شود که آیا او به پایان خط در بارسا نزدیک نیست؟

مشکل این است که او سه سال دیگر قرارداد دارد. تک به تکی که او در دقیقه پایانی بازی مقابل یورگنسن از دست داد، مشخص کرد که طراوت خود را از دست داده است. با یک لوای آماده، بارسلونا می‌توانست به راحتی در ویارئال پیروز شود نه اینکه رنج بکشد.

دیدگاه‌ها