کد خبر : 1961275 | 07 شهریور 1402 ساعت 01:51 | 19.8K بازدید | 28 دیدگاه

ترجیح می‌دهم انگیزه‌ام برای کار چیزهای دیگری باشد

حمله رانیری به مانچینی: من بودم این کار را نمی‌کردم!

کلودیو رانیری، سرمربی کهنه‌کار، کالیاری، به انتقاد از تصمیم روبرتو مانچینی برای حضور در عربستان پرداخت.

حمله رانیری به مانچینی: من بودم این کار را نمی‌کردم!

به گزارش "ورزش سه"، کالیاری، یکی از تیم‌های تازه وارد سری A بعد از تساوی مقابل تورینو امشب در خانه با دو گل مغلوب اینترمیلان شد. کلودیو رانیری، سرمربی این تیم، در پایان بازی ضمن صحبت در خصوص عملکرد شاگردانش یک انتقاد هم از روبرتو مانچینی انجام داد.

رانیری و تیمش با پیروزی دراماتیک مقابل باری در پلی آف توانستند جواز حضور در فصل 24-2023 سری A را کسب کنند. این مربی کهنه کار امشب یک بار دیگر تاکید کرد که کالیاری مقصد پایانی او در عرصه فوتبال خواهد بود؛ تیمی که در دهه 80 میلادی کار مربیگری را از همان جا شروع کرده بود.

1917182

رانیری گفت: "قبلا هم گفته بود که این آخرین باشگاه دوران حرفه‌ای‌ام خواهد بود. به نظرم خوب است که در همان جایی کار را به پایان برسانم که آغازش کرده بودم. البته اگر پیشنهادی از تیم ملی دریافت کنم می‌توانم در تصمیمم تجدید نظر کنم."

او در مورد شکست تیمش مقابل اینتر گفت: "با تیم قدرتمندی بازی داشتیم که بازیکنان سرشناسی داشت. می‌دانستیم که کار سختی داریم. برای حفظ جایگاهمان در سری A باید از این شکست‌ها درس بگیریم و تیم بهتری برای ادامه کار بسازیم."

از رانیری در مورد حضور روبرتو مانچینی روی نیمکت تیم ملی عربستان با مبلغ 30 میلیون در سال پرسیده شد که او در پاسخ گفت: "راستش اگر من بودم این کار را انجام نمی‌دادم. ترجیح می‌دهم برای کار کردن انگیزه‌ای غیر از پول داشته باشم."

دیدگاه‌ها