کد خبر : 1961295 | 07 شهریور 1402 ساعت 07:44 | 28.5K بازدید | 48 دیدگاه

دوئل سپاهانی‌های سابق برای نیمکت فولاد

از بین محرم نویدکیا و حسین فرکی احتمالا یکی به عنوان سرمربی بعدی قرمزهای اهوازی انتخاب می‌شود.

دوئل سپاهانی‌های سابق برای نیمکت فولاد

به گزارش ورزش سه، پس از سه باخت پیاپی فولاد و قعرنشینی این تیم در لیگ برتر علیرضا منصوریان از سمتش کنار رفت تا با تغییرات فولاد با شوک‌ جدیدی به مسابقات بازگردد.

روز اول تمرین قرمزهای اهوازی زیر نظر اولی گلادیسون و مربیان بومی(آل نعمه، حمیدی، غبیشاوی و حلفی) انجام شد و پس از آن با درخواست باشگاه خرمگاه و کاظمی به تمرینات فولاد بازگشتند تا جمع کمک مربیان منصوریان دوباره جمع شود. آن‌ها مسئولیت فنی فولاد را در نبرد با پرسپولیس در اختیار خواهند داشت.

1917238

مدیران فولادخوزستان انتخاب سرمربی را به بعد از دیدار با پرسپولیس موکول کردند تا در آرامش بهترین گزینه را انتخاب و معرفی کنند و البته سرمربی جدید فولاد نزدیک به ۳ هفته فرصت خواهد داشت تا تیمش را برای دیدار هفته پنجم برابر سپاهان در اصفهان آماده کند.

علی دایی، مهدی تارتار و محمد ربیعی سه گزینه‌ای بودند که علی‌رغم تماس‌هایی که با آن‌ها شد به فولادی‌ها جواب منفی دادند.

1917237

شعبانی مدیرعامل فولاد در خصوص‌ سرمربی جدید گفت: اولویت اول ما با توجه به مسیری که ترسیم شده مربی داخلی است و با مربیان مختلفی صحبت شده است و امیدواریم بهترین انتخاب را داشته باشیم. گزینه‌های خارجی را هم بررسی کرده‌ایم. اگر هیئت مدیره اجازه بدهد برای هر شرایطی آماده هستیم. با حسین فرکی و محرم نویدکیا مذاکره مختصری شده و با علی دایی هم غیر مستقیم صحبت کرده‌ایم.

با این اوصاف حضور مربی خارجی تقریبا کنسل شده و از بین حسین فرکی و محرم نویدکیا یک نفر به عنوان سرمربی انتخاب خواهد شد مگر اینکه در دقیقه ۹۰ مدیران فولاد روی یک گزینه دیگر توافق کنند. فرکی که با فولاد و سپاهان سابقه قهرمانی دارد، چندین فصل است که از فوتبال دور شده و محرم نویدکیا نیز پس از یک مقام دوم و یک مقام سوم با سپاهان هنوز هدایت تیمی را قبول نکرده است و احتمالا دوئل نهایی بین این دو خواهد بود.

دیدگاه‌ها