کد خبر : 1961337 | 07 شهریور 1402 ساعت 11:11 | 64.6K بازدید | 183 دیدگاه

نوری:3 تیم سقف قرارداد را دور زده‌اند

محمد نوری پیشکسوت استقلال معتقد است که سپاهان، تراکتور و پرسپولیس سقف قرارداد را دور زده‌اند.

نوری:3 تیم سقف قرارداد را دور زده‌اند

به گزارش ورزش سه، محمد نوری در گفتگوی تلویزیونی که داشت به حمایت از جواد نکونام پرداخت، او همچنین اعتقاد داشت که سقف قرار داد یک نمایش است که 3 تیم آن را رعایت نکرده‌اند.

ویدئو: 309346

محمد نوری درباره سقف قرارداد گفت: متاسفانه سقفی که گذاشتن یک نمایش است، الان شما سپاهان، پرسپولیس و تراکتور را نگاه کنید، بازیکنانی آوردن بالای 15 و 20 میلیارد، چطور تونسته سقف رو رعایت بکنه؟ به هرحال من فکر می‌کنم سقف رو دارن دور می‌‍زنن.

نوری گل مهرداد محمدی را روحیه بخش خواند: با توجه به مشکلاتی که در استقلال داریم، من خوشحال هستم که محمدی گل زد، او یک مقدار مصدوم بود و این گل که هزارمین گل استقلال بود روحیه بخش بود و کمک می‌کند ادامه راه را خیلی بهتر طی کند.

او در مورد مشکلات مدیریتی استقلال گفت: این مسائل باید حل بشه چون دودش در چشم هواداران استقلال می‌رود، مدیریت باید اقدام بکند و نکونام را دعوت بکند، خواسته‌های نکونام انجام نشده و ناراحتی نکونام از این بابت است، من تراکتور، سپاهان و پرسپولیس رو نگاه می‌کنم در هر پستی 2.3 تا بازیکن خوب داره.

پیشکسوت استقلال در واکنش به نقد عملکرد فنی استقلال اظهار داشت: الان استقلال خیلی خوب بازی میکند، خیلی‌ها میگن خوب بازی نکرد ولی مهم این است که 3 امتیاز رو کسب میکند، من شک ندارم نکونام با توجه به سختی‌هایی که در فوتبال کشیده و رزومه‌ای که دارد میتواند موفق باشد.

او نسبت به دعوت بازیکنان استقلال به تیم ملی امید انتقاد کرد و گفت: آقای عنایتی هم از دوستان من هست اما جواد نکونام حق دارد مگر استقلال بازیکن زیاد دارد که 3.4 نفر را هم به تیم امید بدهد. حسینی دروازبان شماره یک استقلال است که دیشب هم خیلی خوب بود، استقلال اگر حسینی و ارسلان مطهری را به تیم ملی امید بدهد اگر آسیب ببینند استقلال دچار مشکل می‌شود، این همه تیم بروند از آنها بازیکن بگیرند، میخواهند استقلال را تضعیف کنند؟ در همه مسائل به دنبال تضعیف استقلال هستند، نمیدانم مهندسی شده است یا خیر!

عنایتی استقلالی است اما نباید انگشت روی بازیکنان استقلال بگذارد وقتی که استقلال شرایط بحرانی دارد و به بازیکنانش نیاز دارد.

نوری در انتها درباره حل مشکل خطیر و نکونام گفت: جواد نکونام حمایت هواداران و پیشکسوتان را همراه خود دارد، ما از خدا میخواهیم همچین مسئله‌ای پیش بیاید و باشگاه باید کمک کند، اگر استقلال موفق بشه و نتیجه بگیره سربلندی‌اش برای همه ماست، آقای نکونام و هواداران استقلال مظلوم‌ترین هستند و امیدوارم این مسائل حل بشه و دغدغه نداشته باشند.

دیدگاه‌ها