کد خبر : 1961474 | 07 شهریور 1402 ساعت 19:24 | 22.8K بازدید | 36 دیدگاه

شوک به یونایتد: مجبوریم مگوایر را نگه داریم!

با اعلام شدت مصدومیت رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، شوک بزرگی به این تیم و سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ وارد شد.

شوک به یونایتد: مجبوریم مگوایر را نگه داریم!

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران شنبه این هفته در جریان پیروزی 3-2 تیمش منچستریونایتد مقابل ناتینگهام فارست در نیمه اول این بازی آسیب دید و بین دو نیمه به اجبار از ترکیب کنار گذاشته شد.

با توجه به نگرانی‌های بزرگ اریک تن‌هاخ به دلیل در اختیار نداشتن چند مدافع این مصدومیت برای او و کادر فنی‌اش بسیار نگران‌کننده بود.

1917478

امروز با اعلام خبر میزان مصدومیت این ستاره فرانسوی شوک بزرگی به یونایتد و تن‌هاخ وارد شد. رافائل واران با مصدومیتی شدید مواجه است و به مدت شش هفته قادر به حضور در ترکیب شیاطین سرخ نخواهد بود.

لوک شاو و تایرل مالاسیا دیگر مدافعان منچستریونایتد هستند که در حال حاضر به دلیل مصدومیت نمی‌توانند به میدان بروند و حالا با اضافه شدن واران به این لیست، تن‌هاخ سه مدافعش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

واران در هر سه بازی اول یونایتد در فصل جاری از ابتدا به صورت فیکس به میدان رفته بود و در هفته اول و در بازی مقابل وولوز برای تیمش گلزنی کرده بود.

1917477

گفته می‌شود یونایتد به دلیل مصدومیت واران و نگرانی شدید در خط دفاعی مخالفت خود را با خروج هری مگوایر اعلام کرده و مگوایر فعلا در منچستریونایتد ماندنی است.

دیدگاه‌ها