کد خبر : 1961838 | 09 شهریور 1402 ساعت 00:00 | 108.1K بازدید | 134 دیدگاه

معاون ارتباطات باشگاه استقلال خبر داد:

سه بازی یک تیم ۳-۰ می‌شود

معاون ارتباطات باشگاه استقلال مدعی شد سازمان بررسی به سازمان لیگ اعلام کرده که با یک باشگاه لیگ برتری برخورد کنند.

سه بازی یک تیم ۳-۰ می‌شود

به گزارش ورزش سه، استقلال در تابستان امسال برای جذب بازیکنان مدنظر خود با چالش‌های متعددی روبرو شد و این موضوع بارها گلایه جواد نکونام را به دنبال داشته است. مهدی هژبری امشب در گفتگویی علت این اتفاقات را وعده‌های مدیریت سابق آبی‌ها عنوان کرد و گفت مدیرعامل سابق استقلال به نکونام اعلام کرده بود هیچ مشکلی برای جذب بازیکن ندارد اما این موضوع واقعیت نداشت.

هژبری همچنین در اظهارنظری جالب مدعی شد خطر ۳-۰ شدن سه مسابقه ابتدایی لیگ برتر، یکی از باشگاه‌ها را تهدید می‌کند. معاون ارتباطات باشگاه استقلال گفت: مدیریت قبلی به آقای نکونام گفته بود ما هیچ مشکلی برای خرید بازیکن نداریم و شما می‌توانی به هر تعدادی که بخواهی، بازیکن بگیری؛ این با واقعیت سازگار نیست و واقعیت این است یکی از تیم‌هایی که هیچ مشکلی برای جذب بازیکن نداشته، سه بازی‌اش در حال ۳-۰ شدن است وسازمان بازرسی به سازمان لیگ نامه زده که با این باشگاه برخورد کنید.

او در پاسخ به این سوال که این مشکل برای کدام تیم پیش آمده است، گفت: اجازه بدهید من اسم نبرم. شما گفتید با صداقت حرف بزنید و من هم خواهش می‌کنم امشب من را روزنامه‌‌نگار ندانید. من به عنوان روزنامه‌نگار می‌توانم روایت کنم و مسئولیتش با شخص خودم است امشب هر حرفی بزنم، مسئولیت آن با باشگاه استقلال است؛ به همین دلیل اجازه بدهید یک سری مسائل را مطرح نکنم، چون از نظر حرفه‌ای و اخلاقی هم درست نیست که من درباره رقیب استقلال صحبت کنم.

دیدگاه‌ها