کد خبر : 1961856 | 09 شهریور 1402 ساعت 00:29 | 46.5K بازدید | 18 دیدگاه

خاقانی و حامدی‌فر رسما فسخ کردند

جدایی دو بازیکن جوان استقلال با تأیید نکونام

پس از تأیید نکونام، باشگاه استقلال قرارداد دو بازیکن جوان خود یعنی سبحان خاقانی و امید حامدی‌فر را فسخ کرد.

جدایی دو بازیکن جوان استقلال با تأیید نکونام

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر ایران، فعالیت گسترده ای داشت و پس از جذب مهاجم خارجی و سنگربان زیر 23 سال، حالا قرارداد دو بازیکن جوان این تیم نیز فسخ و آنها از جمع آبی پوشان جدا شدند.

امید حامدی فر که در لیگ گذشته از صنعت نفت آبادان به استقلال پیوسته بود، چندان توسط ساپینتو به کار گرفته نشد و از میانه های فصل قبل نیز به دنبال جدایی از این تیم بود که به دلیل مخالفت سرمربی پرتغالی، در تیم ماندگار شد و در تعدادی از بازی های فصل قبل به میدان رفت.

اما تغییر قوانین لیگ و حذف فهرست زیر 23 سال باعث شد تا حامدی فر برای لیگ جدید، جزو سهمیه بازیکن بزرگسال به شمار بیاید و از آنجایی که این لیست نیز پر شده بود و نکونام خواستار جذب بازیکن خارجی بود، همین مسئله به عامل اصلی برای جدایی این بازیکن تبدیل شد که در نهایت نیز این اتفاق افتاد و او قراردادش را با آبی ها فسخ کرد.

1916948

دیگر بازیکنی که در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات از استقلال جدا شد، سبحان خاقانی است. این بازیکن فصل قبل به دلیل پارگی رباط صلیبی، نیم فصل نخست را از دست داد و در نیم فصل دوم نیز به میدان نرفت تا در فصل جدید به عنوان سهمیه بازیکن آزاد به لیست اضافه شود.

اما از آنجایی که ممکن است استقلال قصد داشته باشد در ادامه با جذب بازیکنان آزاد از سهمیه فیفا استفاده کند، به خاقانی نیز اجازه خروج داده شد و این بازیکن در نهایت قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

رسانه رسمی آبی ها نیز با اعلام این موضوع که دو بازیکن ذکر شده پس از تایید جواد نکونام از لیست خارج شده اند، اعلام کرد: باشگاه استقلال صمیمانه از سبحان خاقانی و امید حامدی‌فر بابت تلاش‌شان در استقلال و همکاری در خصوص جدایی از این باشگاه تشکر می‌کند و برای این دو بازیکن در ادامه دوران حرفه‌ای خود، آرزوی موفقیت دارد.

دیدگاه‌ها