کد خبر : 1962094 | 09 شهریور 1402 ساعت 23:56 | 35.6K بازدید | 26 دیدگاه

سبک خاصی مقابل الاتحاد داریم؛

جانشین نورافکن و کریمی: شخصیت مورایس را دیدید

هافبک جوان سپاهان با قد و قامت خوبی که دارد و استفاده از قدرت سرزنی در وسط زمین خودنمایی می‌کند.

جانشین نورافکن و کریمی: شخصیت مورایس را دیدید

به گزارش "ورزش سه"، محمد قربانی در نبود نورافکن و محمد کریمی نمایش درخشانی از خود در ترکیب سپاهان به جا گذاشت که با برد سه بر یک تیمش مقابل پیکان همراه بود. این بازیکن به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود به نظرم یکی از زیباترین بازی‌های این فصل بود، چه در نیمه اول، چه در نیمه دوم.

هافبک جوان سپاهان یادآور شد: درمورد شرایط فنی باید بگویم که با اینکه نیمه اول تیم زیاد خوبی نبودیم و متاسفانه آقای دانشگر هم اخراج شد و یک گل عقب افتادیم، ولی خدا را شکر با تلاش و غیرت بچه‌ها توانستیم به بازی برگردیم و در ادامه و در نیمه دوم دو گل دیگر به ثمر برسانیم و بازی را ببریم.

1918591

او در خصوص اینکه ژوزه مورایس شجاعت دارد و به جوان‌ها بازی می‌دهد گفت: ایشان واقعاً سبک خاص خودش را دارد و ترسی از اینکه چه کسی به میدان برود ندارد و شخصیتش اینگونه است. با بازی دادن به جوان‌ها نتیجه‌اش را هم گرفته و پیکان را هم بردیم. درمورد عملکرد خودم هم باید بگویم که خوب بودنم در این چند هفته لطف هواداران و کارشناسان به بنده بوده و امیدوارم که بتوانم در ادامه راه هم برای تیم مفید و سودمند باشم و دستورات تاکتیکی آقای مورایس را در زمین اجرا کنم.

هافبک طلایی پوشان اصفهان در مورد صدرنشینی و قهرمانی زود هنگام عنوان کرد: ما چهار بازی اول را بردیم و امیدواریم که این روند خوبمان را همین‌گونه ادامه بدهیم و دل هواداران را شاد کنیم.

1918592

او در پاسخ به این سوال که امسال نسبت به پارسال بیشتر مورد استفاده قرار گرفته، ابراز کرد: پارسال ۱۲ بازی به صورت فیکس و ۱۳ بازی به صورت ذخیره بازی کردم، ولی خدا را شکر امسال با اعتماد آقای مورایس ۴ بازی ابتدایی را به‌صورت فیکس و نود دقیقه بازی کردم. امیدوارم بتوانم با عملکرد خوبم جواب اعتماد سرمربی را بدهم.

قربانی در پایان در مورد برنامه‌ریزی‌شان برای آسیا گفت: گروه سختی داریم و تیم الاتحاد هم در گروه ماست که در حال حاضر صدرنشین لیگ عربستان است. بازیکنان چند میلیون دلاری دارد، ولی امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم و از گروه بسیار سختمان صعود کنیم.

دیدگاه‌ها