کد خبر : 1962242 | 10 شهریور 1402 ساعت 20:33 | 29.5K بازدید | 10 دیدگاه

عجیب‌ترین اتفاق روز آخر: لغو خرید بایرن در ثانیه آخر!

قرارداد انتقال ژوائو پالینیا، هافبک پرتغالی فولام، به بایرن مونیخ با وجود پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و حتی به تن کردن پیراهن بایرن مونیخ در آخرین لحظه منتفی شد.

عجیب‌ترین اتفاق روز آخر: لغو خرید بایرن در ثانیه آخر!

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش شاهد یکی از عجیب‌ترین اتفاقات روز آخر نقل و انتقالات تابستانی اروپا بودیم.

ژوائو پالینیا، هافبک پرتغالی فولام، پیشتر به شهر مونیخ سفر کرده و بعد از پشت سر گذاشتن موفق تست‌های پزشکی بایرن امروز بعد از ظهر در مجموعه تمرینی باشگاه آلمانی حضور یافت و حتی پیراهن بایرن را به تن کرد و آماده بود برای عکس گرفتن جلوی دوربین برود که خبر رسید این انتقال متوقف شده و پالینیا باید به فولام برگردد.

باشگاه فولام پیش از این به این انتقال چراغ سبز نشان داده ولی با بایرن شرط کرده بود در صورتی موافقت نهایی را خواهد داد که بتواند جانشینی برای این هافبک پرتغالی پیدا کند.

1918854

این ملی‌پوش پرتغالی امروز صبح از اولین ساعات بامداد در شهر مونیخ حضور داشت. برخی خبرنگاران آلمانی بعد از ظهر گزارش دادند پالینیا را در مجموعه تمرینی بایرن با پیراهن این تیم دیده‌اند و او آماده است مقابل دوربین عکاس باشگاه قرار بگیرد.

فولام در روزهای اخیر تلاش زیادی برای جذب پالینیا کرد و چند گزینه مثل پی‌یر امیل هویبرگ از تاتنهام و کی‌یرنان دیوزبری از لستر را در نظر گرفت اما در مذاکره به این دو باشگاه به توافق نرسید تا در نهایت به بایرن اطلاع دهد پالینیا باید به فولام برگردد.

1918855

دیدگاه‌ها