کد خبر : 1962360 | 11 شهریور 1402 ساعت 10:08 | 31K بازدید | 36 دیدگاه

غایب بزرگ سپاهان در تیم ملی (عکس)

مدافع چپ سپاهان با وجود نمایش تاثیرگذار، نامش را در بین دعوت شده‌ها به تیم ملی نمی‌بیند.

غایب بزرگ سپاهان در تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی شهریور ماه در حالی اعلام شد که باشگاه سپاهان پنج نماینده در جمع ۲۴ نفره دارد، اما در این بین نام میلاد زکی‌پور که فصل موفقی همراه با طلایی پوشان سپری می‌کند، به چشم نمی‌خورد و این مدافع چپ با وجود تلاش برای بازگشت به تیم ملی در این لیست نیست.

میلاد زکی‌پور که پس از جدایی از استقلال با نظر امیر قلعه‌نویی راهی گل‌گهر سیرجان شد و دو فصل موفق در این تیم داشت، سال گذشته هم یکی از بهترین‌های سپاهان برای حضور در کورس قهرمانی بود که توانست در ۲۵ بازی سه گل به ثمر رساند و چهار پاس گل بدهد و به تیم ملی برسد و نخستین بازی خود با پیراهن تیم ایران را نیز مقابل روسیه تجربه کند.

1919095

این مدافع چپ تند و تیز در دیدار اخیرشان مقابل پیکان که توانستند کامبک بزنند و بازی باخته را با برد عوض کنند، یک پاس گل تماشایی و ۵۰ متری به رامین رضاییان داد تا زمینه پیروزی سپاهان در این بازی رقم بخورد ولی با وجود این درخشش هم به تیم ملی نرسید.

زکی‌پور حالا درست ۵ ماه پس از انجام اولین بازی ملی در دیدار تدارکاتی مقابل تیم روسیه، نامش را در فهرست قلعه‌نویی که قبلا جزو مهره‌های مورد علاقه‌اش بود، نمی‌بیند تا احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی، دو مدافع چپ پای آ ا ک آتن به تیم ملی دعوت شوند که در این بین، محمدی در ماه‌های گذشته شانس کمی برای بازی داشته است.

دیدگاه‌ها