کد خبر : 1962538 | 11 شهریور 1402 ساعت 20:55 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

سایپا یک – دریا کاسپین بابل صفر

لیگ یک/ مدعی صعود با پیروزی استارت زد

تیم فوتبال سایپا موفق شد فصل جدید مسابقات لیگ آزادگان را با پیروزی آغاز کند.

لیگ یک/ مدعی صعود با پیروزی استارت زد

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول از امروز آغاز شد که در یکی از این دیدارها، سایپا در استادیوم پاس قوامین میزبان دریا کاسپین بابل بود و موفق شد به لطف تک گل رضا فرجی از سد حریف خود عبور کند.

این دیدار ابتدا با 20 دقیقه تأخیر آغاز شد چرا که کارت بازی بازیکنان دریا کاسپین بابل صادر نشده بود و سرپرست این تیم با حضور در فدراسیون، توانست به هر نحوی که شده، مجوز برگزاری بازی را دریافت کند.

نکته عجیب اینکه تیم دریا بابل فقط 2 بازیکن ذخیره روی نیمکت داشت که یکی از آنها دروازه بان بود و اتفاقا در دقیقه 60 به دلیل آسیب دیدگی محسن زاده، وارد زمین شد.

روی صحنه آسیب دیدگی سنگربان دریا کاسپین، بازی نزدیک به 10 دقیقه متوقف شد. در نهایت نیز در دقیقه 82 و روی ارسال یک ضربه خطا به روی دروازه و با اشتباه گلر تازه به میدان آمده تیم بابلی، این رضا فرجی بود که موفق شد از شلوغی محوطه جریمه نهایت استفاده را برده و تک گل بازی را به ثمر برساند.

1919431

با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی های تیم ملی، چند تن از بازیکنان تیم های لیگ برتری نیز در استادیوم حاضر بودند. میثم بائو نیز این مسابقه را از نزدیک تماشا می کرد.

دیدگاه‌ها