کد خبر : 1962935 | 13 شهریور 1402 ساعت 01:36 | 54.7K بازدید | 40 دیدگاه

بازی پرماجرای قبرس با ۴ اخراجی؛

ساپینتو دربی را به یک پرسپولیسی باخت!

اومونیا با بازی تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل شاگردان ریکاردو ساپینتو به برتری رسید.

ساپینتو دربی را به یک پرسپولیسی باخت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آپوئل که هدایت آن را ساپینتو سرمربی فصل گذشته استقلال برعهده دارد، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب (به وقت ایران) در حالی در مسابقه هفته سوم لیگ یک قبرس مقابل اومونیا قرار گرفت و دربی نیکوزیا را برگزار کرد که کریم انصاری‌فرد در ابتدای بازی روی نیمکت حضور داشت.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که پنج‌شنبه شب هفته گذشته در دیدار پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا نتوانستند نمایش موفقی مقابل خنت بلژیک داشته باشند و به مرحله گروهی این رقابت‌ها برسند، در دقیقه ۱۲ مسابقه با یاران انصاری‌فرد دروازه خود را باز شده دیدند و عقب افتادند، اما یک اخراجی از اومونیا در دقیقه ۲۱ این مسابقه را تحت الشعاع قرار داد.

یاران انصاری فرد در دقیقه ۳۹ گل دوم را به ثمر رساندند، اما قبل از پایان نیمه اول شاگردان ساپینتو یکی از گل‌های خود را پاسخ دادند و البته لحظاتی بعد هم یک اخراجی دادند تا مثل اومونیا ۱۰ نفره شوند و دربی قبرس با یک بازیکن کمتر از هر دو تیم دنبال شود.

1920257

در حالی که آپوئل برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، در دقیقه ۶۱ دومین اخراجی را دارد و هفت دقیقه بعد هم اومونیا با کارت قرمز یکی از بازیکنانش مثل تیم ساپینتو ۹ نفره بازی را دنبال کرد.

کریم انصاری‌فرد، مهاجم پیشین پرسپولیس و حال حاضر اومونیا در دقیقه ۷۶ برای هجومی‌تر شدن شکل بازی تیمش و حفظ برتری وارد زمین شد که اتفاق خاصی پس از ورود او رخ نداد و این مهاجم ایرانی اومونیا فقط یک کارت زرد دریافت کرد.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که فصل جدید را با کسب پیروزی مقابل زاکاکیو آغاز کرده بودند، در دومین بازی خود نتوانستند دربی نیکوزیا را با امتیاز پشت سر بگذارند تا یاران انصاری فرد با انجام سومین دیدارشان در این فصل و برتری ۲ بر یک برابر آپوئل، ۷ امتیازی شوند و در رتبه دوم جدول لیگ یک قبرس قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها