کد خبر : 1962960 | 13 شهریور 1402 ساعت 09:24 | 52.9K بازدید | 80 دیدگاه

روزهای خوش اینترمیامی: کسی جلودار مسی نیست!

اینترمیامی صبح امروز در دیدار برابر لس‌آنجلس اف‌سی موفق شد بار دیگر با درخشش لیونل مسی برنده میدان باشد.

روزهای خوش اینترمیامی: کسی جلودار مسی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف لس‌آنجلس اف‌سی رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

تاتا مارتینو پیش از این وعده داده بود که مسی در این دیدار از ابتدا در ترکیب اینترمیامی به میدان خواهد رفت و خبری از استراحت نیست و همین اتفاق هم رخ داد، اما او نتوانست در نیمه اول تاثیری روی گل تیمش داشته باشد و بازی با نتیجه 0-1 به سود اینترمیامی و با گلزنی فاکاندو فاریاس به پایان رسید. 

1920302

اما تنها شش دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که مسی مانند همیشه جادوی فوتبالش را به نمایش گذاشت و با ارسال پاس گلی برای جوردی آلبا زمینه‌ساز گلزنی دوست نزدیکش و باز شدن دروازه حریف برای دومین بار شد. 

اینترمیامی در دقایق باقی‌مانده هم سعی کرد بار دیگر به گل برسد، اما موفق نشد تا دقیقه 83 که باز هم مسی نبوغش را در میدان نشان داد و پاس گل سوم اینترمیامی را برای لئوناردو کامپانا ارسال کرد تا نتیجه بازی 0-3 شود. 

1920303

هرچند این تیم گلی را در دقیقه 90 دریافت کرد، اما باز هم موفق شد سه امتیاز مهم این بازی را به دست آورد. آنها در حال حاضر با 25 امتیاز در جایگاه بیست و هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند اما چند بازی کمتر از سایر تیم‌ها انجام داده‌اند و این فرصت را دارند که جایگاهشان را بهبود ببخشند. 

دیدگاه‌ها