کد خبر : 1962963 | 13 شهریور 1402 ساعت 09:47 | 45.3K بازدید | 84 دیدگاه

بلندپروازی مسی: می‌خواهیم قهرمان MLS شویم!

لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، امیدوار است که تیمش بتواند به پلی‌آف رقابت‌های ام ال اس صعود کند و برای کسب قهرمانی تلاش کند.

بلندپروازی مسی: می‌خواهیم قهرمان MLS شویم!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف لس‌آنجلس اف‌سی رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

مسی که در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته بود نتوانست گلی را وارد دروازه حریف کند، اما موفق شد دو پاس گل برای جوردی آلبا و لئوناردو کامپانا ارسال کند تا بار دیگر نقش مهمی در کسب سه امتیاز این بازی برای تیمش ایفا کرده باشد.

مسی پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من از این پیروزی بسیار راضی و خوشحال هستم. ما خوش‌شانس بودیم که توانستیم قهرمانی در یکی از تورنمنت‌هایی که در آن حضور داشتیم را به دست آوریم و به فینال یکی دیگر از این رقابت‌ها هم صعود کردیم.

1920311

حالا هدف ما این است که نهایت تلاشمان را به کار بگیریم و بتوانیم به جمع هشت تیم برتر لیگ راه پیدا کنیم تا به مرحله پلی‌آف برسیم. تا به حال روند بسیار خوبی داشتیم. این مسیر رو به جلو است. ما همچنان به رشد کردن ادامه خواهیم داد. من از نظر فیزیکی هم احساس بسیار خوبی دارم.»

اینترمیامی از زمان حضور مسی در این تیم تا به حال کاملا متحول شده و نمایشی درخشان را در زمین ارائه کرده و نتایج خوبی هم کسب کرده که آنها را به بهبود شرایط‌شان در جدول ام ال اس امیدوار کرده است.

دیدگاه‌ها