کد خبر : 1963211 | 14 شهریور 1402 ساعت 09:18 | 9.2K بازدید | 7 دیدگاه

تصمیم جنجالی در انگلیس: مکالمه داوران پخش می‌شود!

هاوارد وب، رییس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس، قرار است فردا در برنامه‌ای حاضر شود که مکالمه داور و کمک داور ویدیویی روی یک صحنه جنجالی را منتشر خواهد کرد.

تصمیم جنجالی در انگلیس: مکالمه داوران پخش می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، هنوز چهار هفته بیشتر از شروع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در فصل جدید نگذشته اما هواداران بسیاری از تیم‌ها و همچنین مربیان و بازیکنان از نحوه داوری‌ها ناراضی هستند. 

حالا قرار است اتفاقی جدید و بی‌سابقه در فوتبال انگلیس رخ دهد. هاوارد وب به همراه مایکل اوون برای اجرای برنامه‌ای در حدود 26 دقیقه در استودیو خواهند بود تا مکالمه انجام شده بین داور و کمک داور ویدیویی روی یکی از صحنه‌های جنجالی داوری رقابت‌های این چند هفته لیگ برتر را منتشر و بررسی کنند. 

این برنامه وسط پرمیر لیگ پروداکشن تهیه شده و قرار است از دو شبکه معروف و مشهور اسکای اسپورت و تی ان تی اسپورت پخش شود تا تعداد زیادی از بینندگان انگلیسی آن را تماشا کنند. 

1916074

هنوز مشخص نیست که کدام یک از صحنه‌ها و تصمیمات داوری قرار است در این برنامه مورد بررسی قرار بگیرد و مکالمات مخفیانه آن به صورت عمومی منتشر شود و گمانه‌زنی در این باره از سوی هواداران ادامه دارد. 

هاوارد وب پیش از این در برنامه Monday Night Football در شبکه اسکای اسپورت حاضر شده و مدعی شده بود که احساس می‌کند کمیته داوران لیگ برتر فوتبال انگلیس باید انعطاف و همراهی بیشتر از خودش نشان دهد و به همین دلیل تصمیم به انجام چنین کاری گرفته است.

دیدگاه‌ها