کد خبر : 1963371 | 14 شهریور 1402 ساعت 21:57 | 22.2K بازدید | 17 دیدگاه

قزوینی‌ها ۵۰ روز بدون بازی خانگی

آسیایی شدن نساجی علیه شمس آذر

با توجه به اعلام برنامه جدید از سوی سازمان لیگ، بیشترین لطمه از این قرعه متوجه شمس آذر شده است.

آسیایی شدن نساجی علیه شمس آذر

به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر که به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ آزادگان راهی لیگ برتر شده و با سه امتیاز منفی کار را دنبال می‌کند، اکنون از حیث قرعه نیز شرایط سختی را دنبال می‌کند.

شاگردان سعید دقیقی طی چهار هفته اخیر، سه بازی خود را خارج از خانه برگزار کرده‌اند و اکنون اما برنامه جدید بار دیگر علیه این تیم شده است تا دوری آنها از هوادارانش باز هم طولانی‌تر شود.

طبق برنامه اعلامی سازمان لیگ، تیم‌های آسیایی در هفته پنجم برابر رقبا قرار نخواهند گرفت. این در حالی بود که بعد از دو هفته بازی خارج از خانه، شاگردان دقیقی در این هفته می‌توانستند در استادیوم خانگی خود مقابل نساجی قائمشهر قرار گیرند. با این حال تعویق این بازی باعث خواهد شد تا شمس آذر بار دیگر با قرعه بازی خارج از خانه مواجه شود و مهیای حضور در تبریز و تقابل سخت با تراکتور شود.

اتفاقی که باعث خواهد شد طی پنج بازی برگزار شده از سوی شمس آذر، این تیم چهار بازی را در خانه رقبا به میدان برود و شرایط از این حیث کاملا علیه سعید دقیقی و شاگردانش باشد.

طبق برنامه جدید، شمس آذر یک ماه دیگر در خانه به مصاف ذوب آهن خواهد رفت و این در حالی است که از آخرین حضور آنها در استادیوم خانگی نزدیک به ۲۰ روز می‌گذرد و بعد از ۵۰ روز بار دیگر هواداران قزوینی شاهد حضور این تیم در خانه خواهند بود!

دیدگاه‌ها