کد خبر : 1963489 | 15 شهریور 1402 ساعت 15:30 | 5.4K بازدید | 20 دیدگاه

امامعلی: دل‌مان برای هواداران قزوینی تنگ شده

مهاجم تیم شمس آذر با اشاره به شرایط عجیب قرعه تیمش، از دلتنگی برای بازی مقابل هواداران خبر داد.

امامعلی: دل‌مان برای هواداران قزوینی تنگ شده

به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر قزوین در شرایطی طی ۴ بازی ابتدایی موفق به کسب ۴ امتیاز شده که سه بازی خارج از خانه را پشت سر گذاشته است. در این رابطه فراز امامعلی بازیکن این تیم در خصوص شرایط تیمش گفت: به عنوان تیمی که به تازگی وارد لیگ برتر شده مسلما کار سخت‌تری نسبت به دیگر رقبا داریم. قطعا کسر امتیاز نیز از نظر روحی روانی کار تیم ما را سخت‌تر کرد. با این حال هرچند طی دو بازی شکست خورده‌ایم اما از نظر فوتبالی نمایش موفقی داشتیم و این کاملا ارکان تیم را برای آینده امیدوار می‌کند.

وی ادامه داد: قرعه برنامه ریزی لیگ هم کاملا علیه ما شده است. ما تا این لحظه از لیگ تنها یک بازی داخل خانه داشته‌ایم و همه می‌دانند برای تیمی که تازه وارد لیگ شده حمایت هواداران از چه اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. شانس بد ما اینجاست که در بازی بعدی هم با توجه به حضور نساجی در آسیا، باید خارج از خانه بازی کنیم و طی ۵ هفته چهار بار در خانه حریفان به میدان می‌رویم.

مهاجم شمس آذر درباره پیش بینی‌اش از آینده تیم نیز گفت: حس خوبی وجود دارد. مشکل هست اما کاملا به تیم امیدوار هستیم و می‌توانیم به نتایج خوبی در آینده نزدیک دست پیدا کنیم. از مدیریت تا بخش فنی و بازیکنان این هدف را برای خوشحالی هواداران قزوینی دنبال می‌کنند و همانطور که گفتم مشکل اینجاست که واقعا دلمان برای بازی خانگی و هواداران‌مان تنگ شده است.

دیدگاه‌ها