کد خبر : 1963499 | 15 شهریور 1402 ساعت 16:45 | 36.4K بازدید | 27 دیدگاه

کسی را قضاوت نکنیم

کارواخال: روبیالس یک رئیس استثنایی بود!

دنی کارواخال ضمن تقبیح حرکت لوئیس روبیالس در فینال جام جهانی زنان، بار دیگر از او حمایت کرد.

کارواخال: روبیالس یک رئیس استثنایی بود!

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های روز گذشته دنی کارواخال با اوندا سرو و حمایت ضمنی او از لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، با واکنش‌های خوبی همراه نبود. ستاره رئال مادرید امروز در اردوی تیم ملی اسپانیا سعی کرد حرف‌هایش را کمی تعدیل کند با این حال اعتراف کرد که ارتباط بسیار خوبی با روبیالس داشت و از او تشکر هم کرد.

1921252

کارواخال که گفته بود بهتر است بگذاریم مراجع قضایی در مورد مسئله رویبالس-جنی هرموسو، نتیجه گیری کنند و مردم باید در حاشیه باشند، امروز گفت: «آن اتفاق چه خوب و چه بد، بازتاب بسیار زیادی داشت. من از نظر شخصی اظهار نظر نمی‌کنم. هر کسی می‌تواند هر کاری که می‌خواهد را انجام دهد. من در سطحی نیستم که کسی را قضاوت کنم. هیچ وقت نگفته‌ام که جنی هرموسو در این قضیه قربانی نیست. من گفته‌ام که فرض بی گناهی برای هر دو طرف باید حفظ شود. فکر نمی‌کنم رئیس هم این روزها حال خوبی داشته باشد، اما من اینجا نیستم که کسی را قضاوت کنم.»

1921253

او سپس در مورد روبیالس گفت: «نظری که من نسبت به روبیالس به عنوان رئیس دارم، نظر بسیار خوب و مثبتی است. من کسی نیستم که بگویم او پاک و بی گناه است یا برعکس. در بیانیه بازیکنان تیم ملی علیه او من نیز همراه بودم. پاسخ روبیالس؟ من آن را ندیدم. ما گفتیم که با کاری که او انجام داد مخالفیم و از ارزش‌های ورزش دفاع می‌کنیم. او همیشه روابط حرفه‌ای عالی با من داشت. هر کاری که او در توان داشت، انجام می‌داد تا به ما کمک کند. در سفرها همیشه کمک می‌کرد خانواده‌ها همراهمان باشند و از این نظر یک رئیس استثنایی بود».

دیدگاه‌ها