کد خبر : 1963514 | 15 شهریور 1402 ساعت 17:32 | 138.8K بازدید | 39 دیدگاه

اللهیار؛ 30 دقیقه بازی، یک گل و یک نمایش عالی

چقدر پیراهن ایران به تو می‌آید پسر!(عکس)

اللهیار صیادمنش در بازگشت به ترکیب تیم امید ایران توانست نمایش خوبی را از خود به جا بگذارد.

چقدر پیراهن ایران به تو می‌آید پسر!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ستاره های جوان فوتبال ایران که در اروپا توپ می زند و جزو بازیکنان شناخته شده به شمار می رود، اللهیار صیادمنش است. مهاجم 22 ساله فوتبال ایران که در زمان سرمربیگری مارک ویلموتس در تیم ملی یکی از نفرات مورد اعتماد او بود، حالا از سوی امیر قلعه نویی نیز برای جام ملت های آسیا زیر نظر گرفته شده است.

ویدئو: 310107

اللهیار در اردوهای قبلی نیز از سوی قلعه نویی دعوت شد اما به خاطر مسائل شخصی به ایران نیامد. ستاره ایرانی هال سیتی اما با تعامل ایجاد شده میان سرمربیان تیم ملی و تیم امید در اختیار زیر 23 ساله های ایران قرار گرفت و مقرر شد که از انگلیس به ازبکستان برود و در ترکیب امیدها قرار بگیرد.

اللهیار که دو روز پیش به تاشکند رسید، امروز از روی نیمکت ذخیره ها کار خود را بعد از مدتی نسبتا طولانی با امیدهای ایران از سر گرفت و در ادامه وارد زمین شد. در دقیقه 60 رضا عنایتی با بیرون کشیدن آریا یوسفی تصمیم به استفاده از صیادمنش گرفت.

1921279

30 دقیقه بازی برای صیادمنش کافی بود تا او بار دیگر توانایی های ناب خود را به نمایش بگذارد. اللهیار با تحرک زیاد در خط حمله توانست گل سوم ایران را وارد دروازه حریف کند. او همچنین یک پاس عالی به دیگر بازیکن ایران داد که با بدشانسی تبدیل به گل نشد. در دقایق پایانی نیز صیادمنش یک شوت دیدنی را روانه دروازه هنگ کنگ کرد که با اختلافی میلی متری از بالای دروازه به بیرون رفت.

نمایش عالی صیادمنش نوید روزهای بهتری را نیز برای او در ترکیب امیدهای ایران در مسیر رسیدن به المپیک می دهد. بی شک رضا عنایتی خوشحال است که چنین ستاره ای را در تیم خود در اختیار دارد و می تواند در خط حمله از او بهره بگیرد.

دیدگاه‌ها