کد خبر : 1963643 | 16 شهریور 1402 ساعت 12:35 | 69.1K بازدید | 40 دیدگاه

مشکلی برای این کار ندارم

راموس: دقیقه 90 و با پنالتی به رئال گل می‌زنم!

سرخیو راموس در مراسم معارفه خود در سویا گفت که مشکلی برای پنالتی زدن به رئال آن هم در دقیقه 90 نخواهد داشت.

راموس: دقیقه 90 و با پنالتی به رئال گل می‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه سرخیو راموس در سویا دیشب با حضور 23 هزار هوادار این باشگاه در سانچس پیسخوان برگزار شد و اسطوره فوتبال اسپانیا رسما به هوادران معرفی شد. 

او پس از 18 سال به خانه سابقش برگشته و گفت که انگیزه فراوانی خواهد داشت. راموس گفت می توانست با پی اس جی تمدید کند ولی به این نتیجه رسید که دوره‌اش تمام شده و باید جدا شود. او گفت که هدفش از ابتدا برگشتن به سویا و ادای دین به باشگاه جوانی هایش بود.

1921588

در نشست خبری از راموس در مورد رئال مادرید سوال شد و اینکه چه انتظاری از هواداران رئال در بازگشت به برنابئو دارد و او پاسخ داد: «همه می دانند که قلب من بین سویا و رئال تقسیم شده است. عشق من به رئال مادرید نیاز به اثبات ندارد و امیدوارم در بازگشت به برنابئو همان شور و علاقه ای که من به رئال و هوادارانش دارم را دریافت کنم.»

1921589

دقیقه 90 و پنالتی برای سویا برابر رئال. شما پشت توپ قرار می گیری؟ این یکی دیگر از سوالات چالشی از راموس بود و او گفت: «البته این بستگی به مربی و ایوان راکیتیچ دارد که در سویا پنالتی‌ها را می زند. همه می دانید که من عاشق چالش هستم و اگر پنالتی را به من بدهند، بله، پشت توپ می ایستم. تیم من الان سویاست و باید برای موفقیتش تلاش کنم؛ حتی برابر رئال مادرید. همه تلاشم را نیز خواهم کرد که پنالتی را گل کنم.».

دیدگاه‌ها