کد خبر : 1963662 | 16 شهریور 1402 ساعت 14:05 | 16.2K بازدید | 7 دیدگاه

از یک دهه بازی تا ستاره‌ای طرد شده در تاتنهام

سرنوشت عجیب قهرمان جهان در لندن

هوگو لوریس یک سال مانده به اتمام قراردادش و پس از سال‌ها کاپیتانی تاتنهام به بازیکنی طرد شده در این باشگاه تبدیل شده است.

سرنوشت عجیب قهرمان جهان در لندن

به گزارش "ورزش سه"، سنگربان فرانسوی تاتنهام که با پیشنهادات بسیاری از سوی باشگاه‌های مختلف برای ترک تاتنهام مواجه شده بود، در نهایت در تاتنهام ماندنی شد اما شاید به زودی از این باشگاه جدا شود.

1856074

کاپیتان تاتنهام که با فرانسه در جام جهانی قهرمان و نایب قهرمان شده، در برنامه‌های مربی استرالیایی این تیم لندنی جایی به عنوان گلر اول ندارد، با این حال کاپیتان در فاصله یک سال تا پایان قراردادش اعلام کرد قصدی برای جدایی ندارد و در آخرین ساعات نقل و انتقالات هم پیشنهاد نیوکسل را به مانند پاری سن ژرمن رد کرد زیرا او علاقه‌ای به پیوستن به تیم‌های مختلف به عنوان گلر دوم ندارد و ترجیح می‌‍دهد در تاتنهام بماند.

1789965

طبق ادعای تلگراف، هوگو لوریس می تواند به زودی به دوران طولانی و قابل توجه خود را در تاتنهام پایان دهد. اگرچه یک سال از قرارداد او باقی مانده، اما باشگاه او را از مدت ها پیش اگاه کرده بود که در فصل جاری جایی در ترکیب نخواهد داشت و بهتر است به تیمی دیگر برود. 

این ستاره فرانسوی که بدون ایجنت کار می کند، تور پیش فصل را رها کرد و به دنبال مقصدی دیگر بود، اما با وجود اینکه دنیل لوی، رئیس تاتنهام، به او قول داده بود برگه فسخش را امضا کند تا به عنوان بازیکن آزاد برود، این اتفاق رخ نداد تا پیشنهاداتی که از عربستان سعودی، لاتزیو و نیس داشت را رد کند. لوریس نمی خواست انتقالش هزینه ای داشته باشد.

1799888

برای لوریس حالا تنها شانس انتقال به لیگ هایی مثل عربستان که هنوز در آنها پنجره نقل و انتقالات باز است، وجود دارد مگر اینکه تا ژانویه صبر کند.

پس از بیش از یک دهه حضور در تاتنهام و سال ها کاپیتان تیم بودم، اگر زودتر تصمیمی گرفته نشود، لوریس به جایگاه دروازه بان سومی سقوط می کند چرا که باشگاه و پوستکوگلو روی ویکاریو به عنوان شروع کننده و فریزر فورستر به عنوان گلر دوم حساب کرده اند.

دیدگاه‌ها