کد خبر : 1963685 | 16 شهریور 1402 ساعت 15:33 | 46.7K بازدید | 53 دیدگاه

این ستاره رئال چند پیشنهاد از عربستان را رد کرد

لوکا مودریچ در مصاحبه ای تاکید کرد که با کم شدن نقشش در تیم مشکلی ندارد.

این ستاره رئال چند پیشنهاد از  عربستان را رد کرد

به گزارش" ورزش سه"، این بازیکن 37 ساله دیگر همه بازی های لوس بلانکوس را از ابتدا شروع نمیکند و فدریکو والورده، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا و جود بلینگام همگی در حال رقابت با او هستند. در این فصل او از چهار بازی رئال مادرید در لیگ فقط یک بازی را از ابتدا شروع کرد و سه بازی دیگر را به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.
این هافبک گفته است که "کاملا آرام" است، اما اعتراف هم کرده که این وضعیت کمی هم برایش عجیب است.
مودریچ به "نووستی" گفت: "قبل و بعد از امضای قرارداد هیچ اختلافی با باشگاه وجود نداشت. رئال تمایل خود برای ادامه همکاری را در بهار ابراز کرد، من هم همین آرزو را داشتم. ما نشستیم و سریع به توافق رسیدیم. 12 سال است که با رئال اینگونه بوده و نمی توان آن را تغییر داد. رابطه ما فوق العاده است. 

1921666

در ابتدا هم با کارلو آنچلوتی صحبت کردم. تنها شرط من برای ماندن این بود که با من به عنوان یک بازیکن رقابتی رفتار شود، همانطور که تاکنون رفتار کرده اند و فقط به خاطر نمایش های گذشته در ترکیب نبوده ام. خواسته من این بود که همه بازیکنان شانسی یکسان داشته باشند و بتوانند برای جایگاه خود بجنگند. درست مانند روز اول حضور در رئال. این باور که آنها می توانند به تیم کمک کنند بر اساس مسابقات و عملکردشان است. من می خواستم بمانم و وقتی باشگاه و مربی گفتند که چیزی در وضعیت من تغییر نخواهد کرد، قراردادم را امضا کردم.

هیچ کس وقتی خارج از بازی است خوشحال نمی شود. به خصوص اینکه من فکر نمیکنم هیچ وقت در دوران بازی کردنم سه بازی را پشت سرهم روی نیمکت نشسته باشم. برایم این وضعیت کمی عجیب است. اما سرمربی دلایل خودش را دارد و من هم نمیخواهم در این مورد دردسر ایجاد کنم.
من اخیرا با آنچلوتی صحبت کردم. ما از اولین دوره مربیگری او و همچنین در دوره کنونی روابط بسیار خوبی با هم داریم. دیر یا زود همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد.

1903562

شکی نیست که ما بزرگترها باید به بازیکنان جوانتر کمک کنیم تا پیشرفت کنند و آماده شوند تا به تدریج نقش های اصلی را در سطحی که مورد نظر این باشگاه است به عهده بگیرند. خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. مهمترین چیز علاقه ام به تیم است و من مثل همیشه در این مسیر عمل خواهم کرد. اگر در آینده معلوم شد که من دیگر برای تیم مهم نیستم، آن وقت فکر میکنم که چه کار کنم.

تاکید میکنم که من بیهوده نماندم، بلکه می‌خواهم مثل هر روزی که تا کنون در این باشگاه فوق‌العاده سپری کرده ام، فوتبال بازی کنم و از بازی لذت ببرم.

او در مورد پیشنهادات از سوی باشگاه هایی در عربستان سعودی هم به خبرنگاران گفت:" پیشنهاداتی وجود داشته است اما من در رئال خیلی خوشحال و از نظر روحی تامین هستم، نیازی ندارم که به پیشنهادات دیگری فکر کنم. من قانع هستم و به مبالغ هنگفت حتی فکر هم نمیکنم."
قرارداد مودریچ در برنابئو تابستان آینده به پایان می رسد و انتظار می رود که او قبل از فصل 2024-25 به دنبال چالشی جدید برای خودش باشد.

دیدگاه‌ها