کد خبر : 1963734 | 16 شهریور 1402 ساعت 18:59 | 9.9K بازدید | 20 دیدگاه

ترکیب بلغارستان برای دیدار با ایران اعلام شد

ملادن کرستایچ، سرمربی تیم ملی بلغارستان، اسامی یازده بازیکن منتخب خود را برای دیدار با ایران اعلام کرد.

ترکیب بلغارستان برای دیدار با ایران اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی ایران و بلغارستان طی یک دیدار دوستانه که در ورزشگاه «هریستو بوتف» پلوودیو برگزار می‌شود، به مصاف هم می‌روند. ملی پوشان که خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنند، با ترکیب اصلی خود به مصاف میزبان می‌روند.

در سمت مقابل نیز ملادن کرستایچ که تیمش را برای دیدار حساس مرحله مقدماتی یورو 2024 و برابر مونته‌نگرو آماده می‌کند، با ترکیب زیر تیمش را روانه میدان کرده است:

مهارتوپدروازه‌بان: 
بولت زیر مجموعهدیمیتار میتوف: سنگربان 26 ساله تیم جان استون اسکاتلند که امروز نخستین بازی ملی خود را برگزار می‌کند.

دفاعمدافعان:
بولت زیر مجموعهدیمو کراستف: مدافع جوان و 20 ساله تیم فیورنتینا که به صورت قرضی در سری بی ایتالیا و باشگاه کاتانزارو توپ می‌زند. او امروز دومین بازی ملی خود را انجام می‌دهد.
بولت زیر مجموعهالکس پتکوف: مدافع 26 ساله باشگاه اسلاسک وروتسواو لهستان که او سومین بازی ملی خود را تجربه می‌کند.
بولت زیر مجموعهایلیا گروف: از جمله بازیکنان مطرح بلغارستان که عضو تیم لیدز یونایتد انگلیس است و سابقه عضویت در وردبرمن را نیز دارد. او فقط 23 سال سن دارد و امروز برای نهمین بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن می‌کند.
بولت زیر مجموعهویکتور پوپوف: مدافع 23 ساله تیم چرنوموره بلغارستان که پیش از این 7 بار برای تیم ملی کشورش بازی کرده بود.

هافبکخط میانی:
بولت زیر مجموعهایوان یوردانوف: بازیکن تیم لودوگورتس بلغارستان که 22 سال سن داشته و برای چهارمین بار حضور در تیم ملی را تجربه می‌کند.
بولت زیر مجموعهآندریان کرایف: بازیکن و کاپیتان تیم لفسکی صوفیا بلغارستان که 24 سال سن داشته و امروز چهارمین بازی ملی خود را تجربه می‌کند.
بولت زیر مجموعهایوایلو چوچف: هافبک باتجربه و 30 ساله باشگاه زسکا 1948 بلغارستان که 37 بازی ملی را در کارنامه دارد.

وینگرهافبک‌های تهاجمی:
بولت زیر مجموعهلوکاس پتکوف: بازیکن 22 ساله تیم آگزبورگ که به صورت قرضی در گروتر فورت آلمان بازی می‌کند. این اولین بازی ملی او خواهد بود.
بولت زیر مجموعهکریل دسپودوف: کاپیتان بلغارستان که 26 ساله بوده و عضو تیم پائوک یونان است. او 39 بازی و 10 گل ملی را به ثبت رسانده است.

مهاجممهاجم:
بولت زیر مجموعهپرسلاو بوروکوف: تک مهاجم بلغارستان در این بازی نخستین بازی ملی خود را تجربه می‌کند. او 23 سال سن دارد و عضو باشگاه آرادا کاردزالی بلغارستان است.

دیدار تیم‌های ملی ایران و بلغارستان از ساعت 19:30 برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها