کد خبر : 1963870 | 17 شهریور 1402 ساعت 11:48 | 180.6K بازدید | 541 دیدگاه

برگزاری بازی شماره 102 در دوحه

باورنکردنی: دربی با VAR، حق پخش و درآمد دلاری!

خبر برگزاری شهرآورد پرسپولیس - استقلال به میزبانی دوحه قطر، عجیبترین خبر ممکن در فوتبال ایران محسوب می‌شود.

باورنکردنی: دربی با VAR، حق پخش و درآمد دلاری!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این یک بار تلاش‌هایی برای برگزاری بازی سوپرجام بین پرسپولیس و استقلال در آلمان وجود داشت، اما در نهایت مجوز برگزاری این دیدار صادر نشد، حالا اما ادعای جدیدی در مورد دربی برونمرزی مطرح شده است.

حافظ کاظم‌زاده، مجری برنامه ورزشگاه شبکه پنجم سیما، در برنامه صبح امروز ادعای خود را البته با احتیاط و اما اگر مطرح کرد اما به هر حال مدعی شد که دوحه میزبان احتمالی صد و دومین جدال پرسپولیس خواهد بود.

او در این خصوص گفت: «اگر بهتان بگویم شهرآورد ممکن است در قطر برگزار شود، چه واکنشی خواهید داشت؟ مذاکراتی صورت گرفته، طبق شنیده‌های ما، شهرآورد صد و دوم در قطر برگزار خواهد شد. با حضور تماشاگران، بلیت‌فروشی، درآمد دلاری که نکات مثبت و منفی خواهد داشت.»

1922084

مجری سپس شنیده‌های خود را به این شکل توضیح داد که بازی در حضور وی ای آر برگزار می‌شود، اما داور ایرانی این بازی را قضاوت می‌کند. او از مهدی تاج و منصور قنبرزاده خواست تا در این باره روشنگری کنند و توضیحات کامل‌تری بدهند.

مهدی تاج دو روز پیش با رئیس فدراسیون فوتبال قطر نشستی را برگزار کرد که در آن صحبتهایی جدی درباره همکاری دو جانبه بیشتر مطرح شد و بنا بر اخبار، فدراسیون فوتبال قطر قرار است تاریخ موردنظر برای برگزاری و سازماندهی دربی پایتخت اعلام کرد. مسابقه‌ای که برگزاری آن نیازمند مجوزهای خاص از وزارت ورزش و نهادهای بالاتر خواهد داشت. در هر حال قطر از متحدان منطقه‌ای ما محسوب می‌شود و انجام مسابقات بزرگ در این کشور باتوجه به میزبانی جام جهانی، به یک سنت در این کشور بدل شده و آنها می‌توانند میزبان خوب و متفاوتی برای دربی باشند. مسابقه‌ای که برای اولین بار درآمد دلاری و برگزاری در یک فضای متفاوت را تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها