کد خبر : 1963888 | 17 شهریور 1402 ساعت 13:39 | 4.9K بازدید | 20 دیدگاه

نژادمهدی: شک نکنید به روزهای خوب خود برمی‌گردیم

درخواست مهم مدافع باتجربه مس از مردم رفسنجان

مدافع باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش با انسجام میان همه ارکان باشگاه به روزهای خوب در لیگ بیست و سوم برمی‌گردد.

درخواست مهم مدافع باتجربه مس از مردم رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شروع لیگ بیست و سوم همچون فصول گذشته نتوانسته شروع خوبی داشته باشد و حالا امید هواداران نارنجی پوش به آینده این تیم است. یکی از بازیکنان باتجربه مس رفسنجان در فصل جاری محمد نژادمهدی است. مدافعی که با سوابق بالای بازی در لیگ و تورنمنت‌های بین المللی حالا ماجراجویی تازه‌ای را با مس شروع کرده است.

نژادمهدی درباره وضعیت مس رفسنجان به خبرنگار ما گفت: به هر حال ما در 4 هفته ابتدایی لیگ نتایج خوبی کسب نکردیم. بعد از هفته چهارم چند روز استراحت کردیم و با ریکاوری روحی و ذهنی خوب برگشتیم. کارمان را جلو می‌بریم و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. یک بازی دوستانه خوب هم با نساجی داشتیم. باید تلاش خودمان را مضاعف کنیم و زحمات بیشتری بکشیم تا بتوانیم جواب اعتماد کادرفنی را بدهیم و تیم را از نظر نتیجه گیری از شرایطی که داریم، خارج کنیم.

او با اشاره به شرایط خودش بیان کرد: با اینکه رفته رفته شرایطم بهتر شده اما هنوز انتظاری که از خودم داشتم را به دست نیاوردم. شرایط اول فصل برایم سخت بود اما با تلاش توانستم شرایط بهتری را رقم بزنم. امیدوارم بازهم از نظر جسمانی و فنی بهتر شوم و بتوانم روزهای بهتری را در مس رفسنجان سپری کنم.

مدافع مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش از شرایط موجود خارج می‌شود، تاکید کرد: شک نکنید مس به روزهای خوب برمی‌گردد. با تلاش‌های کادرفنی و بازیکنان باتجربه و جوانی که داریم و البته همدلی خوبی که به دست آمده به روزهای خوب برمی‌گردیم. باید کمی منسجم‌تر باشیم و تلاشمان را بیشتر کنیم. انسان به امید زنده است و قطعا نتایج ابتدای فصل را جبران می‌کنیم.

1922117

نژادمهدی درباره حضور بازیکنان باتجربه و سرشناس در ترکیب مس گفت: ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داریم. همه یکدل هستیم و اتحاد خوبی در تیم وجود دارد. باید این انسجام را حفظ کنیم و در این بین نقش باتجربه‌ها بیشتر به چشم می‌آید. بازیکنان باتجربه باید به جوان ها بیشتر کمک کنند تا بتوانیم تیم را از شرایط موجود خارج کنیم و نتایج بهتری به دست بیاوریم.

مدافع مس رفسنجان با اشاره به حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی تیمش اظهار کرد: آقای الهامی جزء مربیان خوب فوتبال ایران هستند که در سال های گذشته توانایی‌های خود را به خوبی نشان داده‌اند. کسب دو جام قهرمانی در حذفی بیانگر این مسئله است. با حضور ایشان در هفته‌های ابتدایی نیز می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم اما به هر حال این اتفاقات رخ داده است. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده با اجرای خواسته‌های کادرفنی به شرایط خوب برسیم و نتایج بهتری را به دست بیاوریم.

نژادمهدی در پایان افزود: مردم شریف رفسنجان و هواداران خوب مس هم باید در این شرایط از ما حمایت کنند و پشتمان باشند. در این روزهای سخت با حمایت‌های هواداران می‌توانیم تیم را از شرایط موجود خارج کنیم. نباید خدای ناکرده با یک باخت و چند مساوی انسجام ما بهم بخورد. شک ندارم آینده روشنی در انتظار ماست و با حمایت هواداران و تلاش‌های کادر مدیریتی و فنی و بازیکنان روزهای خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

دیدگاه‌ها