کد خبر : 1963924 | 17 شهریور 1402 ساعت 16:01 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی ما آدم صبوری است

هافبک گل‌گهر: دیگر در سیرجان امتیاز نمی‌دهیم

هافبک گلساز گل‌گهر سیرجان از انگیزه تیمش برای موفقیت در فصل جاری با هدایت مربی یونانی‌شان خبر می‌دهد.

هافبک گل‌گهر: دیگر در سیرجان امتیاز نمی‌دهیم

به گزارش “ورزش سه”، نوید عاشوری در خصوص نتایج گل گهر در چهار هفته گذشته لیگ برتر توضیح داد: در چهار هفته ابتدایی لیگ با توجه به تغییر سرمربی و نفراتی که از دست دادیم نتایج قابل قبولی کسب کردیم. فعلا ابتدای لیگ هستیم و زود است قضاوت کنیم، ولی مربی و بازیکنان خوبی داریم و امیدوارم نتایج خوب و رتبه قابل قبولی برای گل گهر بتوانیم رقم بزنیم.

وی در مورد تساوی خانگی مقابل ملوان گفت: ملوان هم تیم خیلی دونده و خوبی بود و گل بدی هم مقابل آنها خوردیم، ولی همین که توانستیم به بازی برگردیم نشانه خوبی است که توانستیم از باخت در زمین خودمان فرار کنیم. البته در اصل باید در خانه پیروز شویم و امیدوارم این روند از بازی‌های آینده شکل بگیرد.

هافبک گل‌گهر در مورد عملکرد خودش در هفته‌های ابتدایی لیگ گفت: در بازی با فولاد یک گل زدم و در بازی با ملوان هم به دلیل مصدومیت کم حضور داشتم و در دو بازی دیگر به نظرم تاثیر خودم را گذاشتم، ولی باز هم تلاش می‌کنم بهتر شوم.

1893759

عاشوری در مورد شناخت و هماهنگی با تفکرات سرمربی جدید هم اینطور توضیح داد: با کادرفنی و جلسات متعددی که داشتیم و تمریناتی که داشتیم هماهنگ شدیم و آقای ماریوس آدم منطقی‌ای هستند و اعتقاد ندارند تیم یک روزه باید درست شود و خوش می‌گوید سعی می‌کنم به مرور تفکراتم در تیم جا بیفتد.

وی در مورد اینکه آیا گل گهر می‌تواند یکی از سه تیم بالای جدول باشد یا نه، گفت: خیلی سخت است بتوانیم جزء سه تیم اول باشیم، چون برخی تیم‌ها هزینه زیادی در نقل و انتقالات داشتند و از نظر مهره از ما بهتر هستند و ما بازیکنان مهمی هم از دست دادیم، ولی همه سعی و تلاش ما بر این است که بهترین جایگاه را برای تیم کسب کنیم.

وی در رابطه با تقابل با صنعت نفت هم توضیح داد: بازی بعد ما با صنعت نفت مشخص نیست چه زمانی برگزار شود، ولی همیشه بازی در آبادان به دلیل شرایط آب و هوایی و همچنین حمایت هواداران پرشورشان سخت است. کادر فنی خوبی هم دارد و آقای ویسی از مربیان خوب فوتبال ماست. امیدوارم بتوانیم موفق باشیم. امیدوارم بازیکنان جوان و آینده‌داری که به گل‌گهر اضافه شدند بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

دیدگاه‌ها