کد خبر : 1964020 | 18 شهریور 1402 ساعت 05:28 | 5.5K بازدید | 4 دیدگاه

نمی‌توان چند تیم مدعی صعود معرفی کرد؛

سرمربی سایپا: برای هدف‌مان باید در همه بازی‌ها بجنگیم

سرمربی سایپا معتقد است خیلی از تیم‌ها امسال مدعی هستند و کار را برای تیمش دشوار می‌بیند.

سرمربی سایپا: برای هدف‌مان باید در همه بازی‌ها بجنگیم

به گزارش ورزش سه، سایپا موفق شد افتتاحیه لیگ را با برد پشت سر بگذارد. مهدی حسینی نسب در مورد شرایط تیمش به خبرنگار ما گفت: ما سایپا هستیم و بالاخره باید تیمی می‌بستیم که بتواند در این فصل جدید کارهای مهمی انجام بدهد و قطعا با حمایت‌هایی که از سمت مدیریت باشگاه شدیم، توانستیم تیم خوبی را جفت و جور کنیم و تقریبا ۶ هفته‌ قبل مسابقات تمرینات‌مان را شروع کردیم و تا آغاز بازی‌ها برنامه ریزی خوبی داشتیم. بچه‌های خوبی را به تیم آوردند. انشالله که کنار هم بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

او در خصوص دیدار هفته اول ادامه داد: بالاخره بازی اول برای همه تیم‌ها بازی سختی است. اگر شما نتایج رقم خورده را ببینید نشان دهنده این است که نمی‌شود در بازی‌های اول آن برنامه‌ها و خواسته‌هایی که هست را انجام بدهی. تیم‌های خوب و محترمی در این فصل هستند. دریای بابل هم مربی خوبی دارد و هم بازیکنان خوبی داشت ولی مشکلات خاص خودشان را داشتند. در کل تمام تیم‌ها به نظر من بازیکنان خوبی را جذب کردند. این طور نیست که شما بگویید چند تا تیم می‌توانند امسال موفق بشوند. تمام بازی‌ها سخت است و برای هر بازی باید بجنگیم و تلاش کنیم تا موفق بشویم.

حسینی نسب در پایان در مورد پنالتی که اعتقاد داشت سوخته افزود: من با داور هم صحبت کردم؛ داور خوبی بود و تقریبا توانست خیلی خوب مدیریت کند و خیلی خوب سوت بزند. حالا خب در آن صحنه پنالتی شما خودتان هم ببینید از کارشناسان هم پرسیدیم همه بر این نظر بودند که پنالتی بوده و زاویه خوبی هم داشت. من با خودشان هم صحبتی داشتم ایشان گفتند که نه کتفش بسته بوده و این داستان ها. ولی اگر شما فیلم را ببینید مشخص است که به دستش می‌خورد و دستش باز است و مانع از حرکت توپ به سمت دروازه می‌شود.

دیدگاه‌ها