کد خبر : 1964037 | 18 شهریور 1402 ساعت 07:28 | 24.1K بازدید | 32 دیدگاه

نساجی ببیند: مدافع الهلال هم گل می‌زند

مدافع ملی‌پوش الهلال عربستان موفق به گلزنی مقابل تیم ملی کاستاریکا شد.

نساجی ببیند: مدافع الهلال هم گل می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران دو حریف نسبتا راحت (بمبئی سیتی هند و نوبهار نامانگان ازبکستان) در گروه D لیگ قهرمانان آسیا دارد، اما جدال آنها برابر الهلال عربستان بدون شک بدترین اتفاق ممکن برای این تیم بود، چراکه ممکن است دو شکست برابر همین تیم سد راهشان برای صعود از دور گروهی شود، چراکه تمام نفراتش، حتی مدافعان ازجمله علی البلیهی شم گلزنی دارند.

علی البلیهی که برای هفتمین سال پیاپی در الهلال عضویت دارد و یکی از ملی پوشان عربستان هم به شمار می‌رود و در جام جهانی ۲۰۲۲ هم درخشش قابل توجهی داشت، شب گذشته در جریان دیدار تدارکاتی تیم ملی کشورش مقابل کاستاریکا توانست گلزنی کند.

این مدافع ۳۳ ساله بلند قامت که تجربه دو دوره حضور در جام جهانی را دارد، شب گذشته در جریان مسابقه دوستانه تیم ملی عربستان مقابل کاستاریکا حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب سعودی‌ها داشت و در جریان شکست سه بر یک تیمش توانست تنها گل مسابقه را بزند.

علی البلیهی در دقیقه ۶۸ این مسابقه تدارکاتی توپ ارسالی از سمت راست زمین را در شلوغی محوطه جریمه روی پاس فراس البریکان در محوطه ۶ قدم با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا با این عملکرد آمادگی خود را در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نشان بدهد.

دیدگاه‌ها