کد خبر : 1964242 | 18 شهریور 1402 ساعت 20:44 | 131.1K بازدید | 40 دیدگاه

یک آسیایی که عربستانی‌ها قدرت خریدش را ندارند

گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا، کسی جز کائورو میتوما نخواهد بود.

یک آسیایی که عربستانی‌ها قدرت خریدش را ندارند

به گزارش ورزش سه، کمتر سابقه داشته که در مسابقه‌ای بین یک تیم تزار اول اروپایی با سابقه قهرمانی جهان و یک تیم آسیایی نگاه‌ها به سمت تیم آسیایی نیز بچرخد اما ژاپن امروز به قدری پر ستاره است و بازیکنانی ممتاز و در تیم‌های سطح یک اروپا در خود دارد که دیگر هیچکس تعجب نمی‌کند آنها امروز بتوانند حتی آلمان را برای بار دوم متوالی شکست بدهند.

در این بین کائورو میتوما، وینگر تیم برایتون، یکی از چهره‌های مهم اردوی سامورایی‌ها محسوب می‌شود. او در شرایطی پای به میدان امشب خواهد گذاشت که دوباره از امروز بعد از ظهر صحبت‌هایی جدی درباره احتمال پیوستنش به یکی از دو غول انگلیسی، منچسترسیتی یا لیورپول، برای فصل آینده شنیده می‌شود.

1922719

میتوما می‌تواند یک گزینه عالی برای جایگزینی محمد صلاح باشد که پیشنهاد اغواکننده الاتحاد سرانجام او را خواهد بلعید و به عربستان خواهد برد.

این هافبک دریبل زن و تکنیکی که در فصل گذشته و این فصل نمایشی درخشان از خود به جای گذاشته و شاید حتی به مروز زمان از سون هم بازیکن بهتری در سطح آسیا بشود، در صورت ادامه درخشش شاید حتی در صف یکی از چند انتقال گران‌قیمت تاریخ فوتبال نیز قرار بگیرد؛ افتخاری بزرگ برای قاره آسیا که روز به روز در معادلات فوتبال جهان بیشتر خود را پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها